Ruokkoamaton keski-ikäinen mies vastailee. Kysy!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelit ruokota?
Jahka tulee joku syy mennä muuallekin ihmisten ilmoille kuin lähisaleen. Varmaan parin viikon sisään pakko mennä parturiin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ruokkoamaton?
Tukka huihai, kuukauden parta.
Ootko yhtä ruma vai vielä rumempi kuin minä?
t: toinen samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Ootko yhtä ruma vai vielä rumempi kuin minä?
t: toinen samanlainen
Varmaan naisten mielipiteellä on enemmän väliä sinulle(kin) kuin minulle.
Jokatapauksessa olen nyt ruokkoamaton ukkeli vain itseäni varten.
Miksi niin moni keski-ikäinen mies ei hoida itseään?
Tiedän paljon enemmän hyvinvoivia, urheilullisia, iloisia ja huliteltuja keski-ikäisiä naisia kuin vastaavia miehiä.
Miksi moni mies jättää hoitamatta itsensä? Syövät epäterveellisesti ja tupakoivat, juovat alkoholia.?
Miksi olet päästänyt itsesi tuohon ruokkoamattomuuden jamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon enemmän hyvinvoivia, urheilullisia, iloisia ja huliteltuja keski-ikäisiä naisia kuin vastaavia miehiä.Miksi moni mies jättää hoitamatta itsensä? Syövät epäterveellisesti ja tupakoivat, juovat alkoholia.?
En osaa vastata koska syön terveellisesti (laitan itse ruokaa), en tupakoi ja käytän alkoholijuomia kohtuudella.
Ei rähjäinen ulkonäkö tarkota aina sillan alla asumista, koskenkorvaa ja mikropitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon enemmän hyvinvoivia, urheilullisia, iloisia ja huliteltuja keski-ikäisiä naisia kuin vastaavia miehiä.Miksi moni mies jättää hoitamatta itsensä? Syövät epäterveellisesti ja tupakoivat, juovat alkoholia.?
En osaa vastata koska syön terveellisesti (laitan itse ruokaa), en tupakoi ja käytän alkoholijuomia kohtuudella.
Ei rähjäinen ulkonäkö tarkota aina sillan alla asumista, koskenkorvaa ja mikropitsoja.
Onko sulla puolisoa? Pynttäytyisitkö jos aikoisit semmosen hankkia?
Iiris 23. kirjoitti:
Keskittynyt monta viikkoa vain yhteen työprojektiin ja ei ole minkäänlaiset ruokkoamattomuutta vaatineet sosiaaliset tilanteet häirinneet sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla puolisoa? Pynttäytyisitkö jos aikoisit semmosen hankkia?
Ei ole. Todennäköisesti se lisäisi motivaatiota ainakin ruokota itseään useammin.
Pynttäytyminen on aika epämääräinen käsite, mitä se kenellekin tarkoittaa joten vaikea sanoa. En usko että minusta mitään 24/7 peilin edessä viihtyvää muotibloggaajaa kuitenkaan tulisi.
Pikainen sukupuolenvaihdos, edelleen 33v.
Kuin pitkän parran saa kuukaudessa aikaiseksi? Eikö se sänki kutise jossain vaiheessa kasvaessaan?
Vierailija kirjoitti:
Iiris 23. kirjoitti:
Keskittynyt monta viikkoa vain yhteen työprojektiin ja ei ole minkäänlaiset ruokkoamattomuutta vaatineet sosiaaliset tilanteet häirinneet sitä.
Onko ruokkoamattomuudessasi mukana myös silmiä kirvelevä hajuhaitta?
Vierailija kirjoitti:
Kuin pitkän parran saa kuukaudessa aikaiseksi? Eikö se sänki kutise jossain vaiheessa kasvaessaan?
Suunnilleen samaa tahtia kasvaa kuin tukkakin. Ei tuo mitenkään häiritsevästi kutia. Jossain vaiheessa alkaa huomata että sopan syönti vähän hankaloituu.
Ja hengityssuojain ei pysy niin tiivistii kasvoilla (tarvitsen töissä).
Iiris 23. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiris 23. kirjoitti:
Onko ruokkoamattomuudessasi mukana myös silmiä kirvelevä hajuhaitta?
Ainakaan omia silmiä ei kirvele eikä kissanikaan ole pyörtynyt.
Peseytyminen ja vaatehuolto ihan normaalia tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen samaa tahtia kasvaa kuin tukkakin. Ei tuo mitenkään häiritsevästi kutia. Jossain vaiheessa alkaa huomata että sopan syönti vähän hankaloituu.
Ja hengityssuojain ei pysy niin tiivistii kasvoilla (tarvitsen töissä).
Mitä teet työksesi?
Koska ajattelit ruokota?