Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikamoi

24.07.2008 |

Heidin mummu ja pappa kysy Heidiä tänään yökylään ja Heidi on nyt sitten siellä. Minä oon Annin kanssa yksin kotona kun ukko on yövuorossa. On vähän ikävä Heidiä, mutta eiköhän tää tästä. ;) Huomenna aattelin mennä heti aamusta ruokakauppaan ja sit kaupungille. Sen jälkeen kummityttöä tapaamaan ja sit tuleekin vieraita.. Ne kun on lähteny,ni mennään hakee muru takas kotiin. :D

Nyt mä aattelin tehdä nopsaan miehen 30v kutsukortteja alulle ja sit mennä lukee kirjaa ja nukkumaan. =)

Napero on laittamassa taloo myyntiin! Toivottavasti menee nopeesti kaupaksi ja hyvään hintaan!

Hermione muuttaa Lappeenrantaan 2kk:ksi! Toivottavasti viihdytte, No onneks se aika menee kuitenkin tosi nopeesti... tutkitte kaupunkia jne.. :D

PikkuQ pottailee jo tosi hienosti... niin ku myös Miamikin Iidakin. Meillä pottaillaan vähän semmosella hippimeiningillä... Eli ihan reläks vaan ja mennään ku muistetaan. :) heh.. no ei ny ihan mut melkeen.. ;)

Heh.. mä kirjotin tohon äsken, että PikkuG ja ihmettelin, että miks se kuulostaa ja näyttää niin oudolta... =) Sit hoksasin, että siinä pitäiskin olla Q eikä G. :D

No joo.. Eipä mulla tän ihmeempää. tyttöjen sivuilla voi käydä kattoo suht tuoreita kuvia... mulla ei oo niitä muualla netissä, että voisin linkkiä laittaa.. mut sieltä sivuita tosiaan löytyy jotain. :D

T. Burde, Anni <4kk ja Heidi 1v10kk

PS. Meillä on ne babyweltin tuplat (perkkäinist.). Ne on tosi hyvät, mutta ei oo tullu käytettyä. Oonki miettiny, et jos myis ne pois, mut saapi nähä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tuli ihan väärään paikkaan... hitto :D

ei ihme ettei tuu enää käytyä täällä palstalla, kun tää on tämmönen nykyään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla