Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasviksia heittelevät kassat :(

Vierailija
23.09.2019 |

Valitsen tomaatit huolella pussiini. Punnitsen varovasti ja laitan koriini.
Kassalla myyjä viskoo piipatun pussin rullille takaisin ja kaikki tomaatit osumilla.
Omenat valitsen tarkkaan että ei ole pehmeitä kohtia. Kassa pamauttaa ne piippauksen jälkeen niin lujaa että kolina käy. Kotiin päästyäni omenissa jo alkavat pehmeät kohdat joista huononevat nopeasti. Vituttaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asiasta mennessäsi kassalle: "Voisitko olla varovainen kasvisten kanssa, koska ne kolhiintuvat helposti. Kiitos!" Hymyile kommentin jälkeen. 

Vierailija
2/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on huolet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioit samassa kaupassa usein, niin seuraa eri kassahenkilökunnan toimintaa. Itse tuosta viisastuneena olen alkanut suosia tiettyjä työntekijöitä, mikäli samat naamat ovat havaittavissa.

Kannattaa aloittaa vähän vanhemmista henkilöistä, koska oletettavaa on, että nämä henkilöt ovat jo hyvän aikaa itse hoitaneet perheelle ruokaostoksia ja eivätkä rynttää ostoksia vailla järjen häivää. Tosin on kyllä noissakin poikkeuksia sattunut, mutta noista on hyvä lähteä kokeilemaan. 

Vierailija
4/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassa.

Vierailija
5/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin lidlissä kun joku asiakas kysyi kassatyöntekijältä, että sinä et taida olla uskovainen? Työntekijä sanoi ettei ole niin asiakas sanoi sen näkyvän koska koska myyjä tuolla tavoin viskelee ruokaa eikä kunnioita sitä.

Mä voin vaan kuvitella sen työntekijän potutuksen kun useampi samanlainen asiakas avautuu päivän aikana. 😅

Vierailija
6/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki, ja kysyt kassalta, että meniköhän nyt ihan oikein?

Miksi pahoinpitelet hedelmäni, ne on kotona aivan paskana.

Suu auki ystävä! Suu auki! Sama juttu kun työnnän munani sinne.

Suu auki!

Sinccis

Vierailija
7/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä kävin pari viikkoa sitten. Siellä eräs mieskassa paiskoi mun tavaroita laariin niin että paistopisteen ompputaskut lenti ulos paperipussista, joka oli kyllä rullattu kiinni pussin päästä. Hajosi se koko pussi. En ole koskaan nähnyt niin ylitehokasta toimintaa kassalta. Kaikki nopeasti ja rajuin ottein siihen laariin. Ei hirveästi ainakaan tee mieli mennä samaan kauppaan ostoksille. Olen hirveän ujo ja sosfoobinenkin, en pystynyt sanomaan mitään siinä muiden katsovien silmien alla. Laitoin ompputaskut risaan paperipussiin ja lähdin vähin äänin pois. Ei hän edes pahoitellut tilannetta. Oli kai jotenkin vttuuntunut myös siihen hommaansa ilmeestä päätellen.

Vierailija
8/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä minäkin törmännyt tuohon tavaroiden paiskomiseen. Johtuukohan siitä, että siellä oli vain "rullat" kassan jälkeen, ei liukuhihnaa. Viimeksi ostamani oluttölkit olivat aivan lommoilla, pelkäsin, että vuotavat kassiin.

Vierailija
9/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidlissä mitää rullia ole kassalla ollut viiteen vuoteen.

Vierailija
10/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemen Lidlissä on yks myyjä, joka täysin väärällä alalla ja jokainen joka asioi siellä, niin tietää ketä tarkoitan.

Vierailija
11/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne paiskoo ihan kaiken, tai oikeastaan liu'uttaa tuotteet mahdollisimman kauas musta. Mulla on maksupäätteen vieressä ostoskassi valmiina kädessä ja olen valmis laittamaan piipatut ostokset sinne suoraan, mutta ei. Kaikki liu'utetaan sinne metrin päähän.

Asun Hollannissa ja vaikka sen kassan jälkeisen tilan saa jaettua kahdille ostoksille, harvemmin sitä toista puolta näkee käytettävän, kun kaikki pakkaa ostokset suoraan, myös perheiden isot ostokset.

Vierailija
12/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Orimattilan Lidlissä on tosi ihania kassatyöntekijöitä. Kukaan ei ole koskaan minulle vittuillut tai käsitellyt ostoksiani epäkunnioittavasti.

Vierailija
13/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne paiskoo ihan kaiken, tai oikeastaan liu'uttaa tuotteet mahdollisimman kauas musta. Mulla on maksupäätteen vieressä ostoskassi valmiina kädessä ja olen valmis laittamaan piipatut ostokset sinne suoraan, mutta ei. Kaikki liu'utetaan sinne metrin päähän.

Asun Hollannissa ja vaikka sen kassan jälkeisen tilan saa jaettua kahdille ostoksille, harvemmin sitä toista puolta näkee käytettävän, kun kaikki pakkaa ostokset suoraan, myös perheiden isot ostokset.

Tämä on kyllä rasittava tapa. Tässä kassan täytyy nostella joka tuote erikseen sinulle käteen tai kaukalon sivuun, ja jos on nopea kassa, niin joutuu seisotuttamaan tuotteita, kun harvoin tällainen pakkaaja pakkaa samaan, tahtiin mitä kassa piippaa tuotteita. 

Nopea kassa osaa kyllä huomioida särkyvät, rikkoutuvat ja herkät tuotteet, jos on ns. ammattitaitoinen.

Vierailija
14/14 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myyjien kassatyöskentelyn aikoja kellotetaan ja mikäli tekee liian hitaasti töitä niin seurauksena on varoitus tai potkut. Tämän johdosta lidlissä näkee aivan hemmetin nopeata kassatyöskentelyä. Siitä on kassatyöntekijälle turha napista jos työntekijä heittää tuotteen kassan päätyyn vauhdilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä