Miksi Hesalainen hyvin toimeentuleva ja komea mies on kiinnostunut?
Siis olen tavannut hänet Tinderissä ja hän on ihan intopinkeänä kirjoittelemassa ja miettii muutaman viikon tutustumisen jälkeen, että voisi muuttaa Rovaniemelle luokseni. Siis mikä koira tähän on haudattuna? Luulisi komealle ja fiksulle löytyvän seuraa lähempääkin. Olen ihan ok näköinen nainen, mutta en mikään superkaunis eli syy ei ole sekään. Olen myös tehnyt selväksi, että olen hitaasti innostuvaa sorttia eli seksiä hän tuskin odottaa saavansa ihan kovin äkkiä:D
Kommentit (16)
No jos se haluaa pois Mannerheimintien varrelta.....minäkin tekisin niin jos asuisin siellä. Ei välttämättä ole mitään haudattuna. Käyppä itse olemassa siellä nyt aluksi vaikka kuukausi.
No en ensinnäkään usko, että Hesassa syntynyt ja ikänsä asunut viihtyy Rovaniemellä kauaa. Olen erittäin skeptinen tämän miehen suhteen:D
- Ap
Naiset aina ihmettelee miksi komea mies on niistä kiinnostunut. No ei sitä ehkä 50 vuoden sopimusta olla tekemässä.
Puoli vuotta, vuosi, pari, jos seurassasi on hauskaa.
Sinccis
Luultavasi hänen äitinsä oli ylipainoinen myös ja tuntee siksi viehtymystä tasoaan alempiin naisiin
Työtön ja kyllästynyt samoihin piireihin. Vai olisko sillä työ sillä roviksella?
On hänellä työ mutta sitä voi kuulemma tehdä etänä missä vain. En ole ylipainoinen.
-ap
Hyvin toimeentuleva? Tulen minäkin hyvin toimeen vaikka rahaa ei paljon olekaan.
Kaikki ei taatusti ole ok tuon miekkosen kohdalla. Tekisin paljon taustatyötä hänen työpaikan,ansioiden omaisuuden ,perhesuhteiden, kavereiden ,entisten asuinpaikkojen ym ym suhteen, ennenkuin alkaisin millekkään.
Tiedän tyypin. Se on Antero Hesalainen. Peräkammarin poika 55 v, asuu äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin. Se on Antero Hesalainen. Peräkammarin poika 55 v, asuu äitinsä kanssa.
Ehei.. tää tyyppi Maalaisjoukahainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimeentuleva? Tulen minäkin hyvin toimeen vaikka rahaa ei paljon olekaan.
Tuletko omalla autolla vai julkisilla! Sinne toimeen?
Viehätät helsinkiläistä miestä - tai hänellä on vaimo ja 6-8 lasta.