Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tapahtui tämä klassinen, eli ihastuin perheelliseen työkaveriin

Vierailija
23.09.2019 |

Meillä on eräs yhteinen projekti, ja olen aivan ihastunut tähän mieheen, joka on minua yli 10 vuotta vanhempi. Minullakin on perhe, mutta eipä se näköjään estä tunteita. Joudumme varmaan jatkossa työskentelemään jatkuvasti yhdessä. Kaikki aika menee tämän miehen ajatteluun. Hän vaikuttaa olevan onnellinen liitossaan ja perheensä kanssa. Tässä nyt vaan pitää käyttäytyä asiallisesti sekä kotona että hänen seurassaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pimps

Vierailija
2/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pimps

Tekis kyllä mieli ja kovasti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän tielle olet kovaa vauhtia lähdössä.

Toivottavasti miehesi heittää sinut ulos ja etsii uskollisen naisen.

Vierailija
4/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille peppua ja suikkia!! Mällit torveen ja suuhun!

Vierailija
5/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina kuvitellaan, että ihastuminen johtaa aina pettämiseen?

Vierailija
6/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukset tulevat ja menevät, ei aikuisen ihmisen tarvitse niistä välittää, tunteitaan on helppo vastustaa kun ei heittäydy niiden vietäväksi.

Vierailija
7/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille peppua ja suikkia!! Mällit torveen ja suuhun!

Näin tein, eikä kaduta.

T Pena

Vierailija
8/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi. Kävi kerran minullekin, muutamassa kuukaudessa hiipui ja vuotta myöhemmin tyyppi alkoi nyppimäänkin.

Vierailija
9/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle suoraan että ihastuit hänen persoonaansa, ehkä joutuu hämmennyksen valtaan ja hänen keskittymisensä loppuu työtehtäviin. 

Vierailija
10/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, tosin minä olen tätä miestä muutaman vuoden vanhempi ja perheellinen, mies on sinkku. Minusta vaikuttaa, että tunteet ovat molemminpuolisia, mutta en kyllä tiedä olenko kuvitellut kaiken. Yritän olla töissä asialinjalla, mutta meilläkin on ollut kahdenkeskisiä (työ)hetkiä, jolloin mopo meinaa karata. Apuva!

Vierailija
11/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana eli suomeksi sanottuna varakkaampi kuin nykyinen ukkos

Vierailija
12/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei varmaan koskaan kokisi sinua haluttavaksi, jos tietäisi että olet valmis pettämään omaa miestäsi hänen kanssaan. Päinvastoin kokee sinut varmaan iljettäväksi.

Vierailija
13/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei koe sellaista naista iljettäväksi joka haluaa panna häntä.

Vierailija
14/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei koe sellaista naista iljettäväksi joka haluaa panna häntä.

Juuh, meilläkin mies piti sitä vain työpaikkaetuna että nainen hikoili ja punasteli hänen lähellään. Iljettäväksi muuttui vasta kun tunkeutui viesteillä meidän kotiarkeen. Suorastaan pahaksi, kun nainen kertoi minulle että on rakastunut mieheen.

Kukaan (kunnon) mies ei koe sellaista naista ihanaksi, joka on valmis satuttamaan henkisesti hänen vaimoaan.

Vierailija
15/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina kuvitellaan, että ihastuminen johtaa aina pettämiseen?

Koska tämä palsta on täynnä pettäjiä. Jos et ole huomannut, niin kaikissa pettämisketjuissa huudetaan kilvan, että jos joku tietää pettämisestä, niin siitä ei saa laverrella. Lisäksi aina selitellään, että tunteille ei voi mitään ja aikuisilla ihmisillä ei ilmeisesti ole kykyä kontrolloida käytöstään, joten pettäminen on ikäänkuin pakonsanelemaa. Samoin syytetään petettyjä kumppaneita siitä, että ovat varmaan jotain tehneet ansaitakseen pettämisen. Ja sit juuri nämä ap:n kaltaiset, jotka itse myöntävät kun joku yllyttää, että todellakin tekisi mieli antaa p*llua. Periaatteessa pettämistä ei tehdä, koska vain tämä kyseinen mies vaikuttaa siltä, että on liitossaan onnellinen.

Vierailija
16/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luova tyyppi, käytä tunne fiktion kirjoittamiseen tai muuhun sellaiseen. Vaikka et koskaan muuten kirjoittaisikaan - tuollaiset tunteet synnyttävät teoksia melkein itsestään. Voit pitää lopputuloksen omana salaisuutenasi, joita kaikilla pitäisi olla, varmuuden vuoksi poistaa tai polttaa sen. Saa haaveilla, saa rypeä ihastuksessa.

Vierailija
17/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihastujat peitätte tunteenne kotona? Laimeneeko kiinnostus omaa kumppania kohtaan kun ajatukset on muualla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän