Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota (läheis)riippuvaisesta miehestä?

Joku
23.09.2019 |

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, joista ainakin viimeiset 10 olen halunnut erota. Mulla on paha olla tässä avioliitossa, ahdistaa, tukahduttaa. Olen hakenut eroa kolme kertaa ja muuttanut kotoa kerran pois. Joka kerta mieheni on saanut ylipuhuttua minut takaisin ja yrittämään uudelleen.
Miten voi päästä irti puolisosta, joka eroa yrittäessäni romahtaa täysin? Syyllistää mua satasella, itkee, huutaa, anelee, rukoilee,... Ei mene töihin, käyttää kaikki rahansa ostaakseen mulle unelmalahjoja ja pyytää treffeille, elokuviin, syömään, hotelliin, kävelylle, lomalle. Ei ole uhkaava eikä vaarallinen, eli ei ole varmasti perusteita lähestymiskieltoon. Ei anna hetkenkään rauhaa, lasten asioiden varjolla on koko ajan paikalla. On välillä aivan hysteerinen, soittaa loputtomia itkupuheluita, lähettää tekstareita, kuvaviestejä itsestään itkemässä jne.
Aivan järkyttävän raskasta. Viimeksi sitä kesti 3 kk, ennen kuin annoin periksi ja mies ujuttautui takaisin kotiin ja mun elämään. En musta ole vänkäämään joka päivä tämmöisestä, varsinkin kun en halua olla hänelle ilkeä, toivoisin että hän jatkaisi iloisena omaa elämäänsä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Miksi olet noin ilkeä kivalle miehelle ja lastesi isälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi