Tupakointia ja alkoholismia saa paheksua, saako ylipainoisuuttakin?
Ruoan väärinkäyttö vahingoittaa terveyttä niin kuin tupakointi ja alkoholismi.
Ainakin minun mittarilla tupakoijat, alkoholistit ja ylipainoiset kuuluvat samaan kategoriaan.
On ylipainoistenkin etu, että me herätämme heidät huomaamaan miten vakava heidän tilanne on. Ehkäpä joku vielä kuntoutuu.
Kommentit (7)
Ei alkoholismia tulisi paheksua vaan ymmärtää ja osata hoitaa sairautena. Alkoholistin leimaaminen vaikeuttaa tämän mahdollisuuksia toipumiseen.
Ööööö ap on viiiksuuu, hän on nyt löytänyt parannuskeinoa ylipainoon- paheksunta.Pitäiskö sulle myöntää lääketieteen noobeli.
Ehdottaisin, että parantaisit myös muita huonoja elämätapoja paheksumalla.Mene esim johonkin huu*eiden käyttäjien "luolaan" paheksumaan Huu*meiden käyttäjiä, ja kerro heille, että vain autat heitä paheksumalla heitä.
Milloin voit aloittaa tuon "narkomaani*en" parantamisen ja mistä aloittaa?Onko sinulla kavereita, jotka ajattelevat samoin, voisitte aloittaa toiminnan eri kaupungeissa!
Hohhoijaa.
Se pieni ero, että ylipainoon saattaa olla itsestä riippumattomia syitä (sairaus, lääkitys, mt-ongelmat). Mutta sinähän erottelet heidät kaikki elämäntilanteensa mukaan ja morkkaat vain osaa, eikö?
Ylipainoisia paheksutaan jo, varmasti enemmän kuin alkoholisteja. Alkoholismi kun nähdään sairautena, ylipaino vain laiskuutena. Tupakoitsijat ovat paheksuttavimmasta päästä, ihan hiuskarvan edellä ylipainoisia.
Minä paheksuntaa palsta-jonn€ja.Voisiko Tämä paheksunta saada heidät huomaamaan, että yritän vain auttaa heitä, että he tajuaisivat häipyä vtt*n tältä palstalta pilaamasta tämä palsta, , kun heitä ei kukaan täällä kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Minä paheksuntaa palsta-jonn€ja.Voisiko Tämä paheksunta saada heidät huomaamaan, että yritän vain auttaa heitä, että he tajuaisivat häipyä vtt*n tältä palstalta pilaamasta tämä palsta, , kun heitä ei kukaan täällä kaipaa
Ei auta.Palsta-jonn* ei tajua paheksuntaa eikä tajua häipyä täältä, ihan sama juttu, kuin se että ylipainoisia paheksutaan, ei auta laihtumaan.
Mä ainakin halveksin urheilulla itsensä rikkoneita yli kaiken. Samaan kategoriaan menee.