Mies ei kestä ollenkaan sitä jos en vastaa hänen soittoihinsa, mutta itse kyllä voi olla tavoittamattomissa!
Todella vttumaista, että olettaa minun koko ajan odottavan puhelin kädessä hänen puheluitaan, mutta itse ei ole ottanut yhteyttä eikä vastannut kahteen päivään. Epäilee aina minun olevan tapaamassa muita miehiä jos ei saa minua kiinni! Tapaileekohan itse muita, kun noin epäilee minua vai voiko olla vain huonojen kokemusten aiheuttamaa epäröintiä?
Kommentit (5)
Sitä epäilee toisessa mihin itse syyllistyy.. useimmiten näin.
Toi on totta että mitä itse epäilee toisessa sitä tekee itse. Bye bye tollaselle paskiaiselle.
Tuo on juuri niin miestä 😂😂😂
Oma mieheni toimii näin:
Jos mies soittaa enkä pääse vastaamaan hän ei soita koskaan toista kertaa koska ”no kyllähän sä huomaat että olen soittanut joten tottakai soitat heti kun näet puhelun, mitä mä turhaan soitan uudelleen”. Juu, olen samaa mieltä.
Mutta....
Jos soitan miehelle eikä hän pääse vastaamaan odottaa hän että soitan uudelleen koska ”jos sulla on jotain oikeaa asiaa soitat kyllä uudemmankin kerran”. Ei siis soita itse KOSKAAN takaisin jos huomaa että on missannut soiton.
Eli lopputulemana = mies minimoi itse soittamisensa ja olettaa aina että toinen soittaa takaisin.
🤦♀️
Tekee tätä kaikille - ei vain minulle. Valittaa sitten jos joku ei soita takaisin hänelle vaikka ”mä soitin sille jo xx tuntia sitten”. Kun huomautan että ei hänkään koskaan soita takaisin vaan olettaa toisten soittavan uudemman kerran hänelle niin tuhisee ja puhisee ja sanoo että ”no se nyt on aivan eri asia”.
😂😂😂
Lumppu vastaa sillon ku soitetaan, että naama kii.
Jos äijä on pukilla, niin sä venaat ihan hiljaa ja kiltisti.
Ette selvästi vielä asu yhdessä joten sinun on nyt helppo lähteä suhteesta. Ja todellakin lähtisin nopeasti kun tuollaisia merkkejä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta joka ei sitten tule loppumaan vaikka kuinka muuttaisitte yhteen ja kuinka taipuisit kaikessa hänen tahtoonsa. Huomaa jo siitä miten miehellä on mielestään eri säännöt suhteessa kuin sinulla. Pahenee ajan myötä.