Poikani on ideologisesti työtön
21-vuotias poikani on ideologisesti työtön, hän sanoo ettei aio enää koskaan mennä Suomessa töihin, koska ei tahdo tukea nykyistä politiikkaa. Miten saisin hänet ymmärtämään että töissäkäynti kannattaa? Kannattaako katkaista välit jos vielä jatkaa tuota kauan?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus oli jo ja ihan äskettäin. Vaihda se poika edes tytöksi niin ei olisi niin läpinäkyvää.
Näitä poikia on Suomessa vähän enemmän kuin yksi tai kaksi. Puhutaan tuhansista, joten ei ole ihme jos av-mammoilla olisi useampi.
Vierailija kirjoitti:
Kehota ryhtymään poliitikoksi ja ajamaan itse parempaa politiikkaa. Turha kitistä jos ei itse ole valmis mihinkään.
No joo, et voi pakottaa poikaasi muuttamaan mieltään. Ehkä tulee järkiinsä ajan kanssa. Mutta älä nyt ihmeessä välejä katkaise, voivat nyt ihmiset olla väleissä, vaikka olisivatkin eri mieltä. Sitä paitsi välien katkaiseminen tuskin parantaisi poikasikaan tilannetta mitenkään.
Väkivallaton vastarinta toimii äänestämistä paremmin. Vanhukset voivat aina äänestää huonosti, mutta jos nuoret lopettavat näiden eläkkeiden maksamisen niin vanhukset nääntyvät, vaikka olisivatkin enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Susanna Kosken vanhemmat tyttärestään miettivät?
Varmaan ihmettelevät miten sen niska kestää kjatkuvaa metsiin kurkkimista
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tää on provo. Mulla on 24 v poika, joka ei periaatteesta käy palkkatöissä. On tosin yhden vuokrafirman kirjoilla ja ottaa sieltä sen verran keikkaa, että saa ruokaa ostettua. Ei hae ttt eikä ole työnhakijana. Saa nähdä, kauanko tuota kestää. En minä häntä kotoa ulos heitä.
Tottakai on provo. Vai mietitkö sinä katkaistakko välit poikaasi asian takia?
pelottaa tulevaisuus, koska tiedän lähipiiristäni ainakin kolme työtöntä aikuista lasta joista jokainen asuu vielä yksin kaupungin kämpissä...
Vierailija kirjoitti:
pelottaa tulevaisuus, koska tiedän lähipiiristäni ainakin kolme työtöntä aikuista lasta joista jokainen asuu vielä yksin kaupungin kämpissä...
Mikäs siinä nyt pelottaa?
pelottaa se että kuka rakentaa kaikki talot ja pitää yllä Suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa jos nuoret miehet eivät susotu käymään töissä?
Vierailija kirjoitti:
Turhaa. Aivot on pesty.
Ihan vain kysyn että onko ne pesty samalla vedellä, millä on aikaisemmin pesty ne jauhelihat ?
Vierailija kirjoitti:
pelottaa se että kuka rakentaa kaikki talot ja pitää yllä Suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa jos nuoret miehet eivät susotu käymään töissä?
Se on teille pihtari ä m m i l l e ihan oikein että teidän "Hyvinvointi valtionne" sulaa alta, koska se on samaan aikaan miesten Pahoinvointi valtio, joka on rakennettu samojen miesten selkänahasta teille loisille.
Oman poikani ammattikoululuokalla aivan sama trendi... ainoastaa 3 hänen 27 oppilaan luokastaan on hankkinut itselleen töitä ja muut elää sossutuilla, koska "eihän minun tarvitse jos ei heidänkään" asenteen takia
kuka haluaisi tehdä epädemokraattisen yhteiskunnan eteen yhtään mitään?
No onkos tässä menossa sitten järkeäkään,kun virkaporukkaa on kasvatettu tolkuttomasti,jotka saavat kovat tienestinsä verovaroista ja sitä myötä myös isot eläkkeet ja ne kultaiset kädenpuristukset.
Nykyään kun oikeistolaist arvot on muotia niin nautitaan yksilönvapauksista ja minä minä kultuurista.
Työväenluokan ihmiset on aina menneet töihin vaikka mikä olisi. Työ on aina ensisijainen.
Nämä nykyajan oikeistopojat syyttää muualta tulleita ja keksii kaikenlaisia syitä ettei vaan tarvitsisi tehdä töitä. Ovat wannabe johtajia. Ja eihän johtajien pidä tehdä työväenluokan töitä, kun ei niistä makseta tarpeeksi rahaakaan.
Sosialistit joutuu tekemään kaiken työn että johtajat saisivat loisia tukien varassa. Niin yritystukien kuin työttömyystukien varassa.
Äänestäkää Perussuomalaisia niin ehkä saadaan meidän nuoret miehetkin vielä joskus töihin
Vierailija kirjoitti:
"kuka rakentaa talot"
😂🤣
Voi kun niitä tyhjiä taloja on maa täynnä. Arvottomiksikin nykyään sanotaan.
Ei-töissäkäyjät voivat hyvin muuttaa muuttotappiokuntiin. Pidetään nämä uudet vierasvara-asukkaat rintamailla, vakka eivät hekään työssä käy, kunhan lisääntyvät.
Toisekseen, kyllä ne talot tähänkin asti on rakennettu virolaisella ym. ulkomaisvoimalla.
Hyvinvointiyhteiskunnasta ei ole voinut puhua enää vuosiin. Hyvinvointia, tai paremminvointia, se tarjoaa vain tietynlaisille tulokkaille.
Työllistäähän se työtönkin monia järjestelmän sisällä eläessään.Kaikki rahakin menee takaisin kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyydelle Ei ja ideologiselle työttömyydelle ehdottomasti ei! Kannattaa näyttää että sellainen peli EI vetele! Kun ollaan aikuisia, töihin mennään ja siellä ollaan vaikka ilmaiseksi harjoittelussa että olisi jotain töitä ja saisi sanoa vanhemmilleen ylpeänä että on TÖISSÄ ja että ON TÖITÄ!!eikä makaa uuninpankolla pullaa syöden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
paljon on maailmassa sellaista työtä mikä ennemminkin kuluttaa ilmastoa ja on aivan turhaa. Itse en mene töihin jossa en koe olevani tarpeellinen. Esim halpis vaatteiden myyjä myy lasten tekemiä vaatteita kaikilla myrkyillä höystettynä, vaatteisiin pitäisi satsata niin että saa kotimaiset hyvät moneksi vuodeksi. Sitten on näitä lehtien myyjiä yms . Kyllä työllä täytyy jokin järkevä hyöty olla!
Ulkovaltojen kätyrit tarvitsevat rahaa! Töihin!