Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä aina jotain keräyksiä

PA
22.09.2019 |

Vingutaan rahaa, läksiäisiin, pomon synttäreihin ja ties minnekkä. Hitto ku on pieni palkka ja rahat kortilla niin tuntuu että olen p""ka jos en anna. Miksei tämä ole kiellettyä ?? Mitä pitäis tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, joku saatanan puuha-nainen hommaamassa avaimenperää strasseilla kissan, kumminkaiman, isoisosedän 1000- v. kunniaksi

Vierailija
2/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut antamasta rahaa näihin. Yksin kun joutuu kaiken hoitamaan muutenkin taloudellisesti elämässä niin ei ole ylimääräistä laitella synttäreihin, kihlajaisiin tai häälahjoihin. Työpaikalla muutenkin osa luulee että kaikki ollaan yhtä perhettä. Mutta ei mene jakeluun että osa on vain töissä. Ei kaveeraamassa tai sosialisoimassa, vaan töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naisvaltaiset alat harrastaa tätä. Ikinä tavannutkaan ja silti pitäisi avata kukkaro johonkin lahjakeräykseen. Tympeetä

Vierailija
4/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niihin tarvitse osallistua. Ne ovat vapaaehtoisia.

Vierailija
5/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen paine=pakko

Vierailija
6/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä muuttuneet eli enää ei ainakaan työnantaja saa paljastaa että joku täyttää vaikka "50 vuotta" koska tietosuojalaki. Mieheni työpaikalla loppui keräykset täysin.

Vierailija
7/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei osallistu ensimmäiseenkään keräykseen, ei tule ongelmaa.

Vierailija
8/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli itte vihjaussut yhdelle työtoverille synttäreistään. Voi ...

Vierailija
9/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten monilla on tapana tuoda sitä pullaa tai karkkia kahvitauolla ties minkä oman nimipäivän varjolla ja sitähän on itse ihan paska ihminen jos ottaa tarjoilusta eikä itse vie koskaan mitään. Sitten toisaalta olisi myös paska ihminen, jos ei ota tarjottuja koska katsotaan ylpeäksi yms.

Vierailija
10/10 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina muutama kolikko työpöydän laatikossa keräyksiä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän