Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen monet exän kaverit on osoittaneet kiinnostusta

Vierailija
22.09.2019 |

minuun. Ihmettelen tätä suuresti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi kertoi mulle ainakin aika hurjia juttuja susta. Olet kuulemma peto sängyssä...

Ihan vaan uteliaisuutta, yritän tarkistaa, kuinka luotettava se sun eksä on.

Vierailija
2/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavallinen 40 vuotias mies ja monet vaimoni kaverit ovat jo ilmaisseet että ovat kiinnostuneita tutustumaan minuun lähemmin jos joskus tulevaisuudessa sattuisimme eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tavallinen 40 vuotias mies ja monet vaimoni kaverit ovat jo ilmaisseet että ovat kiinnostuneita tutustumaan minuun lähemmin jos joskus tulevaisuudessa sattuisimme eroamaan.

No hyi mitä "kavereita"!

Vierailija
4/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan alkaisi hengailee exän kavereiden kaa.

Vierailija
5/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti exä ei ole puhunut koskaan sinusta huonoa.

Vierailija
6/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas puolestani ihmettelen sitä ilmiötä, kun eronneet yhtäkkiä kiinnittää minuun huomiota, vaikka aikaisemmin ollessaan sinkkuja ei ole kiinnostanut.

Vierailija
7/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaksi kaveria, tosin entistiä nykyään laittoi miehelleni viestiä facebookissa kuinkas sitoutunut olet nykyään vaimoosi. Jos kotona ei peitto heilu, niin voit tulla tänne heiluttelee koska vain. Siis kolmenkimppaa. Mies näytti viestit minulle ja sanoi, että on sulla hienoja ystäviä ja en aio vastata mitään ja pisti estot niille. Minäkään en sanonut mitään vaan poistin vaan kaikkialta.

Vierailija
8/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan alkaisi hengailee exän kavereiden kaa.

Ei todellakaan.

Vierailija
9/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samallalailla.. jopa parhaan kaverini mies alkoi viestittelemään ja oli tulossa kutsumatta mun luo kun erosin ja muutin omaan kämppään. Onneksi ei tiennyt osoitetta ja laitoin estot. Sitten se itki vaimolleen kun oon estänyt sen, täysin syyttä tietenkin, vittu mikä soppa..

Vierailija
10/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua koko sakille.

Sun exäs on kehunu sun pildeä, niin nekin haluu testaa.

Vierailija
11/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän bestis puhui musta tosi kauniisti, että olin paras exän tyttöystävistä ikinä ja exä erossamme enemmän menetti kuin minä jne. mutta ei kyllä ikinä yrittänyt pöksyihini mihin en olisi tietenkään lähtenyt mukaankaan. Mutta hänen jutuista jäi hyvä mieli kun ero ei ollut helpoin.

Vierailija
12/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane niitä kavereita jos haluat kostaa eksälle.

Vierailija
13/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kosto on mennä elämässä eteenpäin ja tulla onnelliseksi.

Vierailija
14/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kosto on mennä elämässä eteenpäin ja tulla onnelliseksi.

Toi on kyllä totta. Itse näen kaverini tuskan, kun petti ekaksi meidän kaveripiirissä toisen jätkän kanssa. Jäivät kiinni ja alkoivat pokkana seurustelemaan. Nainen haukkui exänsä lyttyyn ettei hän koskaan saa firmaansa toimimaan ja löydä uutta naista jne. Siis ihan pokkana lato tollasta textiä ja polki exänsä maahan. Moni kaveripiirissä alko vältellä niitä kahta sankari, jotka toimi seläntakana.

Nyt tämä mies pyörittää menestyvää firmaansa ja asuu isossa talossa ja ei rahasta pulaa. Naimisissa 2 lasta ja kaunis vaimo. Tämä nainen asuu yyhoona kaksiossa Itäkeskuksessa työttömänä jne. Edelleen tuskailee sitä eroa ja toimintaansa exäänsä kohtaan. Nyt se eläisi sitä hyvää elämää ja olis onnellinen, mutta kun ei vaan ole. Nyt kun kaveri piti rapujuhlat mihin kaikki mentiin, niin tämä kaverinainen tuskaili ja kyseli miten siellä meni. En viittinyt rupee kehuskelemaan sen enempää, kun tiedän tuskan määrän jo valmiiksi.

Vierailija
15/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas puolestani ihmettelen sitä ilmiötä, kun eronneet yhtäkkiä kiinnittää minuun huomiota, vaikka aikaisemmin ollessaan sinkkuja ei ole kiinnostanut.

Ovat kuin äidin luo itkien juoksevat lapset, joiden pipiä pitäisi puhaltaa. Kun on puhallettu ja parempi olo, niin kas taas kelpaa rientää kikatellen leikkimään.

Vierailija
16/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kiinnostuneita, ajattelevat, että kun ei enää ole miestä kotona, niin sinulla täytyy olla tiettyjä ” tarpeita ”.

Vierailija
17/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kuin äidin luo itkien juoksevat lapset, joiden pipiä pitäisi puhaltaa. Kun on puhallettu ja parempi olo, niin kas taas kelpaa rientää kikatellen leikkimään.

Kuvauksesi menee päin honkia.

Kaikenlaiset tunteet on sallittuja. Sinä et muiden tunteista määrää.

Vierailija
18/20 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienellä paikkakunnalla moni nainen kävi koko kaveriporukan miehet yksi kerrallaan läpi opiskeluaikoina.

Vierailija
19/20 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi menee päin honkia.

Kaikenlaiset tunteet on sallittuja. Sinä et muiden tunteista määrää.

Ilmiötä kutsutaan laastarisuhteeksi ja kuvaus on melko lailla nappiin eronneesta, jolle kelpaa surkeaa kelpaamatonta oloaan parantamaan vaikka joku kaveri johon ei aiemmin selkeässä mielentilassa ole kokenut mitään kiinnostusta. Sitten kun on pipiä tarpeeksi puhalleltu, niin liihotetaan mielen selkiydyttyä muuta porukkaa tsiigailemaan kun "ei tää meidän juttu taida toimia".

Vierailija
20/20 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen kerskailuketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme