Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähensin sosiaalisen mediaan käyttöä ja näin elämän uudella tavalla

Vierailija
22.09.2019 |

Oikeasti, ahdistus ja masennus väheni, tunnen itseni onnellisemmaksi, tunnen eläväni. Riitän itselleni ilman jatkuvaa somehuomioita ja -tykkäyksiä. Lisäksi olen löytänyt jotain kaunista ja oleellista elämästä. Suosittelen!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kesän ajan, n. 3 kuukautta pidin taukoa niin keskustelupalstoilta, kuin käyttämistäni FB:stä ja Instagramista.

En kaivannut mitään, mutta yhdet juhlat jäi väliin,koska kutsuja ei ollut tajunnut että en ollut edes nähnyt kutsua, muutama muu kutsutuista oli myös jäänyt samasta syystä juhlista pois. Tuo oli vähän harmi, sillä kyseessä oli tärkeä ihminen,

Vierailija
2/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB muistutti juuri eräästä tilaisuudesta, joka on tänään ja jonka olin unohtanut. En näe mitään syytä lopettaa sen käyttöä. Kaikki samassa palvelussa: menovinkit/tapahtumat, kyytipalsta, tietoa, neuvoja, harrastusryhmät, osta/myy palstat ja tuttujen kuulumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole lopettanut käyttöä. Käyn edelleenkin toisinaan ja tykkään harvoista, hyvistä jutuista. Mutta omat päiviykset olen lopettanut. Aion kyllä päivittää, jos jotain oikeasti isoa tapahtuu elämässä. 

Nykyään minulla on enemmän aikaa paneutua opintoihin ja lapsiini. 

Tuntuu, että facessa näytetään sitä puolta, mitä haluttaisiin olla, mutta mitä kuitenkaan ei välttämättä olla. Se on sellaista kulissihommaa.

Vierailija
4/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
5/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota facebookista

Vierailija
6/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, missä muualla on samassa sovelluksessa

- menovinkit, tapahtumat (olitpa missä päin maailmaa tahansa)

- saat ohjeita ja neuvoja

- saat ideoita ja vinkkejä

- voit kysyä kyytiä

- saat muistutuksen ystävien syntymäpäivistä (Jos ovat kertoneet sen)

- voit ostaa ja myydä

- voit keskustella harrastuksestasi

- saat tietoa ammattiisi liittyvistä seminaareista, koulutuksista, julkaisuista, uutisista jne

- pysyt kärryllä ystävien ja tuttavien kuulumisista

- voit helposti katsoa, mitä itse teit tänä päivänä aiempina vuosina

- ja paljon muuta.

Kiitos jo etukäteen vinkistäsi.

Vierailija
7/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneinä vuosina oli facessa menoa, mutta nyt on kaikki eronneet, lääkitys kohdillaan ja menneet uusiin naimisiin. Tylsiä ovat. Käyn vilkaisemassa lähinnä hommien takia. Katson ekat 10 mitä aikajanalla vastaan tulee ja laitan kiinni.

Vierailija
8/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys ei vielä ihan kaikilla kohdillaan

Vierailija
9/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneinä vuosina oli facessa menoa, mutta nyt on kaikki eronneet, lääkitys kohdillaan ja menneet uusiin naimisiin. Tylsiä ovat. Käyn vilkaisemassa lähinnä hommien takia. Katson ekat 10 mitä aikajanalla vastaan tulee ja laitan kiinni.

Tuo kertoo vain omasta tavastasi käyttää facea. Sitä voi käyttää paljon muuhunkin kuin tuttavien päivitysten selaamiseen.

Vierailija
10/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin kaikista kanavista, en pelkästään facesta

Ap

Vierailija
11/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Lisäksi luovuus pääsi taas valloilleen!

Vierailija
12/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, väitän kyllä, että tämän kaltaisella keskustelupalstalla roikkuminen on suurempi este onnellisuudelle kuin somen käyttö. Ihminen, joka tekee täällä päivittäin avauksia somen haitoista on kaikkea muuta kuin onnellinen, "elossa" ja luova :-DDDDD

Vierailija
13/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, väitän kyllä, että tämän kaltaisella keskustelupalstalla roikkuminen on suurempi este onnellisuudelle kuin somen käyttö. Ihminen, joka tekee täällä päivittäin avauksia somen haitoista on kaikkea muuta kuin onnellinen, "elossa" ja luova :-DDDDD

Someahan tämäkin on

Vierailija
14/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, jonka tiedän olevan lahjakas, mutta joka käyttää kaiken aikansa somessa ja tuntuu, että hänen elämä menee hukkaan siellä.

Vierailija
15/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Someahan tämäkin on

Määrittelykysymys. Itse miellän tämän anonyymiksi keskustelupalstaksi. Somea minulle ovat palvelut, joissa ollaan omalla nimellä tai vakiintuneella nimimerkillä ja kontaktissa muihin ihmisiin (seurataan heitä tai on itsellä seuraajia tai ollaan ystäviä tms).

Vierailija
16/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Someahan tämäkin on

Määrittelykysymys. Itse miellän tämän anonyymiksi keskustelupalstaksi. Somea minulle ovat palvelut, joissa ollaan omalla nimellä tai vakiintuneella nimimerkillä ja kontaktissa muihin ihmisiin (seurataan heitä tai on itsellä seuraajia tai ollaan ystäviä tms).

Ja mä taas mielsin oman kolmenkuukauden somelakkoni aikana myös nämä.  Samoin myös yleinen määritelmä mieltää myös keskustelupalstat someen.

Vierailija
17/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- voit kysyä kyytiä

- voit ostaa ja myydä

- saat tietoa ammattiisi liittyvistä seminaareista, koulutuksista, julkaisuista, uutisista jne

- ja paljon muuta.

Miksi pitäisi olla samassa paikassa? Yhtä kätevää on avata eri sovellus/sivu kuin hakea ko. ominaisuus facessa.

t. eri

Vierailija
18/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- voit kysyä kyytiä

- voit ostaa ja myydä

- ja paljon muuta.

Miksi pitäisi olla samassa paikassa? Yhtä kätevää on avata eri sovellus/sivu kuin hakea ko. ominaisuus facessa.

t. eri

En usko, että oman alueeni kimppakyytejä edes julkaistaan missään muualla kuin FB:ssä. Samoin esimerkiksi askartelu-, käsityö- ja DYI-ideoita on kaikkein helpointa etsiä Pinterestistä, Instagramista ja Facebookista sen sijaan, että lukisi eri blogeja ja googlettelisi asiasta. Ja matkajuttuja voi tietysti hakea TripAdvisorista... ai niin, mutta sehän on some-palvelu! ;-)

Mutta saa niinkin tietysti tehdä, itse en vain ymmärrä, miksi tekisin hankalasti asian, jonka voin tehdä helposti.

Vierailija
19/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä ruutu nennässä kävelee, napit korvissa, loput istuu suuremman ruudun edessä, jatkuvasti tempoilee kapulaa, Tulee mieleen Teknologinen Korea, ja Kina suunta kun suurimmalla osalla on tarvetta näköongrelmia, sosiaalisten ja psykosomaattisten ongelmien lisäksi,  nyt kö e-urheilu nostaisi ahteria huutamaan miesasiakkaan perään pikku parturista?

Kiinnostaa myös hiukopalalla asiakkaan ruutu kovasti mutta salaattiin pehmytjuustokin lämäistään pääälle kuin valkoinen kakkakasa. toiset kollegat sentään hieman kääntelee annosta.

pst. ei näytä jooga tuovan mindfullnessiä, lähinnä tuuliviiri pyöri rankemmin.

Vierailija
20/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- voit kysyä kyytiä

- voit ostaa ja myydä

- ja paljon muuta.

t. eri

Koska someriippuvuus. Noin pitkä lista viittaa siihen hälyyttävästi, jos oikeesti kokee tuon kaiken jotenkin tarpeelliseksi tai välttämättömäksi. Ainoat listan järkevät kohdat tosiaan voi ihan yhtä hyvin saada ilman someakin. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi