Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaa selkää heti särkemään jos seisoo 5 minuuttia

Vierailija
22.09.2019 |

Mullahan sanottiin että jpudun pyörätuoliin kun en pidä erikoiskenkää ja seison, kävelen vinossa. Nyt 46v ja voihan se olla että joudun pyörätuoliin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtaa ammattivalittajakamaa.

Vierailija
2/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se auttanut, jos olisi pitänyt sellaista ortopedista erikoisjalkinetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri laukeamaan alle viiden minuutin jyystön. Ei tuu hiki ja selkäkin kiittää.

Vierailija
4/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se sairaalloinen ylipaino teettää.

Vierailija
5/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin tuohon vaikuttaa, kun toinen jalkani on lyhyempi kuin toinen. Siihen tehtiin nuorena sellainen erityisjalkine mutta en sellaista kehdannut käyttää.

Vierailija
6/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin särkee minullakin, kuluma selässä. Paino 55kg,ikä 38v.

Vierailija
7/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa selkälihaksia vahvemmaksi.

Vierailija
8/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä torsoa pitää huoltaa, jotta kestäisi kunnossa eliniän.

Ap varmasti treenaa hänelle annettujen ohjeiden mukaisesti vatsaa, selkää ja jalkalihaksia.

Itselläni ei ole vastaavaa ongelmaa, mutta vähän on jumpattava joka päivä, muuten alkaa tuntua selässä.

Ryhtiin ja hartioiden rentouttamiseen (esim. hieronta, jonka voi tehdä itse) on kiinnitettävä huomiota, tai alkaa niskasärky.

Joten ap ottaa nyt itse vastuun kivuistaan, niiden poistamisesta ja niiden ehkäisystä.

Vierailija
9/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä torsoa pitää huoltaa, jotta kestäisi kunnossa eliniän.

Ap varmasti treenaa hänelle annettujen ohjeiden mukaisesti vatsaa, selkää ja jalkalihaksia.

Itselläni ei ole vastaavaa ongelmaa, mutta vähän on jumpattava joka päivä, muuten alkaa tuntua selässä.

Ryhtiin ja hartioiden rentouttamiseen (esim. hieronta, jonka voi tehdä itse) on kiinnitettävä huomiota, tai alkaa niskasärky.

Joten ap ottaa nyt itse vastuun kivuistaan, niiden poistamisesta ja niiden ehkäisystä.

Mä ajattelinkin että voisin jostain yrittää hommata tuollaisen erityisjalkineen. Ei mua enää hävettäisi, sen kanssa kulkea. Nuorena se oli eri juttu.

Vierailija
10/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin tuohon vaikuttaa, kun toinen jalkani on lyhyempi kuin toinen. Siihen tehtiin nuorena sellainen erityisjalkine mutta en sellaista kehdannut käyttää.

Käytä pitkälahkeisia housuja, joissa lahje peittää kenkiä sen verran, ettei kengän erilaisuus kiinnitä huomiota.

Miten suuri tuo jalkojen pituusero on?

Vierailija
11/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin. Lapaluihin sattuu pelkästään kassajonossa seisominen. Isot rinnat, pitäs vissiin niistä raaskia luopua.

Vierailija
12/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä pitkälahkeisia housuja, joissa lahje peittää kenkiä sen verran, ettei kengän erilaisuus kiinnitä huomiota.

4cm.

Vierailija
13/13 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4cm.

Kyllä sen erikoiskengän tarvitset. Varmasti sattuu, kun koko vartalo on väärässä asennossa.

Tsemppiä - elämäsi kyllä paranee, kun saat vartesi normaaliin asentoon :)