Marin kertoi saavansa joka päivä videoita tyttären arjesta
Muistaako tytär äitinsä? Näytetäänkö hänelle äidistä videoita?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka itsekäs tuo Marin on? Hän puhuu itsestään, ikävästään, kuinka hän itse saa videoita. Hän on täysin unohtanut lapsen tarpeet, lapsen ikävän.
Minä minä Marin.
Luuletko, ettei Marin ajattele mitään muuta kuin mitä itse kuulet hänen sanovan?
Hän puhuu koko ajan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Marin on valinnut uran, joten mitä tätä jauhaa. Hän rakastaa työtään niiiin paljon, ettei voisi tästä luopua.
Tätä miehet tekee jatkuvasti ja tälläkin palstalla on hurjasti naisia joiden miehet tekee niin tärkeää työtä, että äiti lasten kanssa porskuttaa menemään ilman isän läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on valinnut uran, joten mitä tätä jauhaa. Hän rakastaa työtään niiiin paljon, ettei voisi tästä luopua.
Tätä miehet tekee jatkuvasti ja tälläkin palstalla on hurjasti naisia joiden miehet tekee niin tärkeää työtä, että äiti lasten kanssa porskuttaa menemään ilman isän läsnäoloa.
Jätä se sika
Tuskin täällä keuhkottaisiin jos Sanna olisi Santeri. Eihän Juha Rehulan itkutkaan herättäneet minkäänlaista porua täällä, mutta Aila Paloniemi teilattiin täysin.
Itse tuomitsen myös miehet jotka laittavat uransa lastensa edelle.
Marin itse on eroperheestä ja myöhemmin sateenkaariperheestä. Hänellä ei ole ollut varakas lapsuus.
Ei meillä lapsi unohtanut isäänsä vaikka isä oli paljon pois kotoa, aamulla lähti ja illalla tuli. Lapsi ei nähnyt isää kuin pari kertaa viikossa, tämä oli silloin kun lapsi oli alle 2v.
Miksei Annika Saarikkoa Kai Mykkästä tai Sanni Grahn-Laasosta tai Antti Häkkästä haukuta? Kaikki ovat pienten lasten vanhempina olleet ministereitä, Saarikko palaa perhevapaalta taas ministeriksi ensi vuonna.
Joo henkilö.