Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pilasi elämäni

Vierailija
21.09.2019 |

Siitä on nyt 10 vuotta. Aviomieheni petti minua ja sain sen selville, kun herpes ilmoitti olemassaolostaan.
Erosin. Ja olen ollut yksin siitä lähtien. Kaipaisin kovasti rakkautta elämääni ja jotain ihmistä, mutta en pysty enkä uskalla. Missä vaiheessa uudelle ihmiselle muka kerrotaan, et hei mulla on muuten herpes. Karkuunhan ne lähtisi, enkä kestä torjutuksi tulemista. Kuka muka haluaisi olla tautisen akan kanssa.
Ahdistaa ja vituttaa vaan taas niin paljon tänään. En tiedä miten tämän asian kanssa voisi jatkaa elämäänsä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seurakuntaan ja löydä Jeesus elämään. On hyviä ja terveitä seurakunta yhteisöjä.

Vierailija
2/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu.

Itse en varmaan alussa kertoisi mitään. Tarkoitushan on joka tapauksessa harrastaa s*eksiä kumien kanssa.

Eli vasta sitten sanoisin jotain jos suhde on menossa vakavammaksi. Siinä vaiheessa, jos vakavia tunteita on mukana, tuo on tuskin enää mikään maailmanloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaltaisesi aidsilainen.

Vierailija
4/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppa kirjoitti:

Mene seurakuntaan ja löydä Jeesus elämään. On hyviä ja terveitä seurakunta yhteisöjä.

no tuskin se jesse sitä herpestä parantaa..nii jätän väliin

ap

Vierailija
5/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu.

Itse en varmaan alussa kertoisi mitään. Tarkoitushan on joka tapauksessa harrastaa s*eksiä kumien kanssa.

Eli vasta sitten sanoisin jotain jos suhde on menossa vakavammaksi. Siinä vaiheessa, jos vakavia tunteita on mukana, tuo on tuskin enää mikään maailmanloppu.

vaan se kun voi tarttua kumista huolimatta "siitä ohi", niin en todella ota sitä riskiä. etenkään että kertomatta jonkun tartuttaisin hyi kamala

Vierailija
6/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kaltaisesi aidsilainen.

että treffipalstalle ilmoitus "vain tautisille"? ihanaa

ap

Vierailija
7/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoi vasta kun oltiin alettu jo kunnolla seurustelemaan, että hän sai edelliseltä tyttöystävältään herpeksen. Olin ensin, että voi j*malauta. Nyt olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta ja herpes ilmestyy hänellä ehkä kerran vuodessa tai harvemmin pienenä rakkulointina kikkelin varteen. Silloin pidättäydymme seksistä ja hän käyttää siihen zovirax voidetta hoitona. Minä en ole oireillut koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi