Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lapsiin liittyvään teillä menee rahaa, mihin ei ehkä monilla mene?

Vierailija
21.09.2019 |

En tiedä onko kovin yleistä ostaa säännöllisin väliajoin täysksylitolia, maitohappobakteereja ja kalaöljyä, mutta meillä kys tuotteet kuuluneet päivittäiseen "ruokavalioon" kersoilla siitä asti kun olleet n.2v ja nyt ovat 16v ja ihan kohta 18v. Plus tietty d-vitamiini.
Purkat tilataan 700g säästöpusseissa netitse aina 3 säkkiä/tilaus, muut löytyy päivittäistavarakaupasta tai luontaistuoteliikkeestä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä musiikkiopiston lukuvuosimaksu on noin tonnin vuodessa per lapsi, lisäksi soittimet on välillä uusittava, konserttimatkat ja soittoleirit tuplaavat lähtökohtaiset harrastuskulut.

Vierailija
22/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulihan kaikille nyt hyvä mieli moisista kehuskelemisesta? Turha puolustella, et "en muuten kehu, mut ko kysyttiin".

Itse nauran sille et teineistä on hienoa ja lähes pakkomielle pukeutua samalla tavalla kuin luokan 20 muuta oppilasta. Mut vielä enemmä mua naurattaa (lue säälittää) nää vanhemmat ja aikuiset, jotka kulkevat kuin pässit narussa. Lapset eivät ole tehty kilpailua ja keulintaa varten, vaan rakkaudesta. Niin kauan kuin keulitte millä tahansa asioilla niin ainakin minä ajattelen että on teillä vaan paha olla. Ylpeä itsestään ja jälkeläisistään saa olla, mutta keuliminen kertoo vain omasta pienuudesta.

Tä? Mä en huomannut kenelläkään mitään kehumista tai "keulimista". Jostakin syystä sulla kävi vaan tunteisiin tämä aihe. Syytä voit itse pohtia. 

Ap:n kysymykseen vastaan, että meillä on myös mennyt "ylimääräistä rahaa" lasten xylitoleihin, kalaöljykapseleihin ja maitohappobakteereihin. sekä myös teinien mieleisiin vaatteisiin. 

En osta lapsilleni vaatteita ilman hyväksyntää, vaan he ovat itse päättämässä mitä vaatteita haluavat käyttää. Tällä hetkellä 12v poikani ei käytä pääasiassa muita kuin Adidaksen verkkareita. Mitä iloa on ostaa vaatteita josta teini ei tykkää? a. ne jäävät käyttämättä  tai b. käyttävät pakotettuina ja ovat asiasta onnettomia ja vihaisia pakottaville vanhemmilleen. Käyttäisitkö itse ilomielin jonkun muun sinulle valitsemia vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseihin ja piilareihin sekä cosplay-juttuihin, kuten kankaisiin ja muihin ompelutavikkeisiin, miekkoihin, erikoisiin kenkiin, peruukkeihin. Mutta hyvä harrastushan se on ja oppii hienosti ompelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän