Tykkäätkö nainen jos mies ei ole aloitteellinen?
Vai koetko sellaisen verisenä loukkauksena naiseuttasi kohtaan?
HUOM! Vain naiset saavat vastata, mitään itseään täynnä olevien oman elämänsä panomiesten tarinoita tähän ketjuun EI kaivata.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. En halua tyrkyttää itseäni, kyllä miehen pitää osata ilmaista halunsa myös!
Eli haluat että mies on tyrkky?
Ei tietenkään tykkää. Jos nainen haluaa kynnysmaton tai muuten vain nössön ”miehen”, tilanne voi olla toinen.
Mutta aloitteellisenkin on syytä ymmärtää mitä tarkoittaa ”ei” jos sellaisen vastauksen aloitteeseen saa.
Vain tyrkyt mieslutkat tekee aloitteita. Nainen haluaa saalistaa. Miehen kuuluu esittää vaikeaa, jotta häntä ei tuomita helpoksi.
Mö en tyrkytä itseäni, koska nainen alkaa sen jälkeen leikkimään vaikeaa. Kylmä kuuma kylmä. Eli paskatestejä.
Typerä kysymys. Jokaikinen nainen haluaa miehen tekevän aloitteen, koska ovat itse lassukoita jotka pelkäävät pakkeja ja siitä aiheutuvaa häpeää. Toki selittävät syyksi jonkin miestä halventavan kommentin.
En tykkää. Olen itse erittäin aloitteellinen ja assertiivinen, ja suurin osa miehistä jää tossun alle suhteessa minuun, vaikka en tahallani ketään jyrääkään. Haluan vertaiseni kumppanin, en perässävedettävää lapsimiestä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Olen itse erittäin aloitteellinen ja assertiivinen, ja suurin osa miehistä jää tossun alle suhteessa minuun, vaikka en tahallani ketään jyrääkään. Haluan vertaiseni kumppanin, en perässävedettävää lapsimiestä.
Haluat suhteen josta ei konflikteja puutu, sillä ilmaa on hyvä aina puhdistaa esim. pari kertaa päivässä?
En tietenkään. Kokemukseni mukaan miehen seksuaalisuuden alueella on jotain ongelmia, jos hän ei aloitteellinen. Muutenkin se nyt vaan kuuluu miehen rooliin. Tosin mielestäni kummankin osapuolen pitää tehdä aloitteita niin seksissä kuin elämässä muutenkin. Kuka haluaa vetää perässään kuollutta painoa?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Kokemukseni mukaan miehen seksuaalisuuden alueella on jotain ongelmia, jos hän ei aloitteellinen. Muutenkin se nyt vaan kuuluu miehen rooliin. Tosin mielestäni kummankin osapuolen pitää tehdä aloitteita niin seksissä kuin elämässä muutenkin. Kuka haluaa vetää perässään kuollutta painoa?
Sanoisin että käsityksesi miehen seksuaalisuudesta on yksiulotteisuudessaan pöyristyttävä.
En tykkää. En halua tyrkyttää itseäni, kyllä miehen pitää osata ilmaista halunsa myös!