Ei vielä itsellä tarvetta...
mutta ihan mielenkiinnolla kyselen että missä vaiheessa raskautta olette ostaneet itsellenne esim äitiyshousuja? miten nopsaan se maha kasvaa? tietenkin yksilöllistä mutta noin suurinpiirtein. Minkä malliset housut, alushousut jne on ollut mukavimmat/käytännöllisimmät? Entäpä missä vaiheessa olette uskaltaneet vauvalle hankkia tarvikkeita, vaunut jne?
Kommentit (3)
..olen ottanut käyttöön noin viikoilla 20-22. Samalla raskaus ei tosin enää säily vähääkään salassa esim. töissä, koska äitiyshousut paljastavat vatsan niin selkeästi. Ja omaa normaalikokoa olen ostanut.
Ekat äitiyshousut ostin jo noin rv12, kun tarvitsin juhliin housut ja löytyi kaupasta sellaiset ohutta kangasta olevat oikein isolla säätövaralla. Ne menikin sitten melkein loppuun saakka. Ei kukaan niistä huomannut, että olivat äitiyshousut ennen kuin maha alkoi paljastaa monta viikkoa myöhemmin. Itse turposin niin, että tiukkavyötäröiset housut eivät menneet päälle enää parin raskauskuukauden jälkeen.
Parhaat pikkarit oli minusta ihan tavalliset matalavyötäröiset, jotka jäi mahan alle ja niitä pystyi käyttämään myöhemminkin.
Vauvalle ostettiin tarvikkeita alkaen noin 4kk ennen la:ta. Toki katselin ja kuolasin niitä jo kauan ennen...
eli pitääkö äitiyshousut ostaa omaa housun kokoa. Ehkä tyhmä kysymys mutta mä olen sitä pitkään miettinyt että ostetaanko ne omaa tavallista housun kokoa? :) Itselläni on jo kolme lasta mutta en koskaan ole ostanut äitiysvaatteita, kun olen pärjännyt hyvin tavallisillakin venyvillä kuminauhavyötärö housuilla. Mutta nyt sitten kun olen selaillut noita äitiysvaate verkkokauppoja niin ajattelin olis kiva ostaa jotain. Siis kunhan nejäs olis toiveissa :) Ja tukivyöstä myös haluaisin tiettää, miten sen osaa ostaa oikeaa kokoa? kiitti jos joku jaksaa vastata!