Mies puhuu pervoja ja todella härskejäkin juttuja, mutta...
Olen nyt tapaillut erästä miestä noin puolisen vuotta ja olen nyt huomannut sen, että minä olen aina se kuka tekee aloitteen seksiin noin kerran viikossa... Haluaisin vielä useamminkin ja varsinkin sitä, että mieskin joskus osoittaisi halunsa. Hän ei myöskään ole kovin kokeilunhaluinen, jos olen ehdottanut jotain uutta. Kuitenkin puristelee ja koskettelee minua ja kun olen joskus sen ottanut vähän esileikkimielellä, niin hän onkin, ettei nyt jaksa ja väsyttää tms.
Kuitenkin hän puhuu todella seksistisiä ja pervoja asioita ja muiden ihmisten panoista ym. Kuitenkaan itse ei ole niin seksuaalinen, kuin puheet antaa ymmärtää. Erikoista...
Kommentit (8)
JÄTÄ SE SIKA! JÄTÄ KAIKKI! JÄTÄ KAIKKI MIEHET! KAIKKI MIEHET PITÄÄ JÄTTÄÄ! ETSI PAREMPAA! MUTTA ET LÖYDÄ! ET MAAN PÄÄLTÄ! EHKÄ MARSISTA LÖYDÄT! MUTTA JÄTÄ SEKIN! JÄTÄ SE MARSILAINEN PASKA JA ETSI AURINKOKUNNAN ULKOPUOLELTA! JÄTÄÄÄÄÄÄ!!!!!
Kompensoi heikkoa libidoa puheillaan, aika tyypillistä.
Voisinpa sanoa, että edelleen vähän jännittää tai ujostuttaa kuitenkin, ei ole varma itsestään, vaikka koittaa niin kovasti esittää.
Saat tämän selville, kun katsot häntä syvälle silmiin, kun puhut tai hän puhuu oikein tuhmia. Kestääkö katseen, vai kääntäänkö sen pois. Hermostuuko?
Ei se kehtookaan. Hermostutat sitä.
Itse en jaksaisi kuunnella mitään lapsellista pervoilua muiden ihmisten panemisista ym. Ei se kerro mitään ihmisten seksihaluista, vaan tyhmyydestä.
Huomautatko hänelle tuosta, eetä puhuu per.voja ja käyttäytyy kuin seksileijona, mutta sitten onkin impotentti ja seksitaidoton ja -haluton?
Minun eksäni oli myös tuollainen, mutta kun aloin huomautella hänelle siitä, että "voi kun teot olisivat samoja kuin puheet" ja "Voi kun olisit hyvä sängyssä, etkä vain puheissa", niin loppui nuo puheet. Taidotkin vähitellen paranivat.
Joillain on vähän turhan suuret puheet...