Voiko narsistia oikeasti kiinnostaa oman lapsen tapaaminen vai yrittääkö repiä siitäkin vain hyödyn itselleen?
Eli en ole koskaan tavannut isääni ja olen 40v jo.
Isäni asuu toisella puolella suomea ja äitini käski isää pysymään poissa meidän elämästämme eikä hän tiedä meistä mitään emmekä me hänestä.
Olisi kiinnostavaa tavata hänet, mutta äidin mukaan hän oli väkivaltainen ja alkoholiongelmainen narsisti.
Narsismi oli todettu kuulemma ihan lääkärin toimesta eli ei ole päästä keksittyä..
Voiko narsisti siis olla oikeasti kiinnostunut tapaamaan lastaan tai sukulaista tms?
Kommentit (9)
Naristia ei mikään äitisi käskeminen paljoa paina tai etele.
On todennäköisesti ihan itse luopunut teistä.
Eikä varmaankaan ole kiinnostunut etenkään sinusta
Öö jotenkin tuo lääkärin tekemä diagnoosi haisee palaneelta.
Yli 90 % narsisteista eivät itse edes tiedä olevansa narsisteja
Miksi se, että narsisti haluaisi sinusta vain hyödyn itselleen on sinulle ongelma? Pitääkö sinun siis saada häneltä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Naristia ei mikään äitisi käskeminen paljoa paina tai etele.
On todennäköisesti ihan itse luopunut teistä.
Eikä varmaankaan ole kiinnostunut etenkään sinusta
Vielä todennäköisempää on että tapaamattomuus on äitisi narsismia.
Jos narsisti haluaisi olla elämässäsi, se olisi sitä ollut. Elareiden välttelyn takia ymmärtää ensimmäiset 18 vuotta, mutta jos kiinnostusta ei sen jälkeen ole ollut luoda mitään suhdetta sinuun niin hän ei välitä, oli narsisti tai ei. Narsisti ei välitä lapsistaan jos ei voi hyötyä niistä. Jos on alkoholisti niin häntä ei kiinnosta kuin alkoholi. Olet mennyttä maailmaa.
Kyllä voi kiinnostaa. Narsisti voi olla kiinnostunut ihan mistä tahansa, niin kuin muutkin ihmiset.
1. Et voi olla varma, että äitisi on kertonut totuuden.
2. Voi.
Mene ja koe itse, Ehkä äitisi väritti eron syitä ja isäsi päätti että ei riitely auta sinua ainakaan T: iskä joka luopui rakkaastaan rauhallisen elon takia toki tavataan joskus mutta matkaa on paljon.
Mistä tiedät, että mikään mitä äitisi on kertonut, on totta?