Kielletyt tunteet
En tiiä mistä alottaisin.. varmaan sieltä mistä tää kaikki on alkanu.
Vuosia sitten, kun olin eroamassa silloisesta miehestäni, löysin lohduttajan miehen lähipiiristä. Oli siis melko läheistä sukua ja muutenkin läheinen miehelleni. Ajauduimme intohimoisen seksisuhteeseen, edes tuon miehen avovaimo ei haitannut kumpaakaan. Noh, ajan kuluessa muutin toiselle paikkakunnalle, tapasimme edelleen silloin tällöin. Löysin uuden miehen, ja tämä seksisuhteeni jäi unholaan. Kuitenkin, kun erosin taas, otti tämä seksisuhteeni jälleen yhteyttä. Sänkyyn asti emme päätyneet, mutta viestittely oli lähes jokapäiväistä ja erittäin seksuaalissävytteistä. Samaan aikaan tuon miehen kotona avovaimo hoiti puolivuotiasta vauvaa...
Nyt aikaa tuosta on kulunut yli viisi vuotta, olen avoliitossa ja meille on siunaantunut ihana lapsi. Seksisuhdemieheni on mennyt naimisiin ja saanut toisen lapsen. Olemme edelleen tekemisissä, hänen sukulaisensa ja vaimonsa ovat kavereitani. Viime viikolla juttelimme muutamana päivänä tuon miehen kanssa, hän tuli ravintolaan syömään jossa olen töissä. Vanhat tunteet heräilivät ja kiimainen viestittely alkoi uudelleen..
Omassa suhteessa ei ole läheisyyttä, hellyyttä, seksiä.. ei kehuja, ei oikein mitään. Kuitenkin kai rakastan miestäni, koska en halua häntä pettää tai menettää. Mutta tämä toinen mies... Tiedän ettei hän halua minusta muuta kuin seksiä, jos edes sitäkään. Ehkä hänkin kaipaa jotain pientä piristystä elämään? Itselle tuli äärettömän hyvä fiilis kun toinen viestien välityksellä kehui ja kertoi kuinka on usein ajatellut meidän yhteisiä hetkiä ja kokemuksia. En saa tuota miestä mielestäni, koko ajan odotan seuraavaa viestiä ja haaveilen hänen tuoksustaan ja katseestaan..
En haluaisi luopua tuosta pienestä ilosta, joka muistuttaa siitä että edelleen olen nainen ja seksuaalinen olento. Enkä pelkkä äiti ja kodinhoitaja.. Tiedän tekeväni väärin miestäni kohtaan, mutten osaa lopettaa. Millä tästä voi selvitä? Miten ihmeessä saisin oman parisuhteeni tuntumaan yhtä hyvältä, kuin viestittelyt vanhan seksikumppanin kanssa?
Kommentit (3)
Jos kyseessä on ”ihan vaan seksiviestien lähettely”, niin miksi kahden perheen pitäisi muka hajota?
Näihin asioihin suhtaudutaan ihan liian suurella vakavuudella ja hysterialla.
No joo, siis ehkä tarkotin että jos ne viestit johtaa toteutukseen. Vaikka toisaalta, jos saisin oman kumppanin kiinni seksiviestittelystä, saattaisin pari kertaa miettiä jatkoa. Tosin meillä ei oo lapsia, ni ehkä siks olis helpompi potkia toinen muualle viestittelemään :D
No jos vaikka puhuisit sen oman miehesi kanssa? Kerrot, että kaipaat läheisyyttä ja seksiä? Vai onko helpompi ottaa sitä sieltä mistä saa ilman puhumista? Pahimmassa tapauksessa tuuttee rikkomaan kaks perhettä, ihan vaan sen takia et on kiva lähetellä seksiviestejä. Järki käteen.