Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä aamuna olisi pitänyt jäädä sänkyyn

Vierailija
31.05.2006 |

Tässä oma eilinen päiväni.

Noustiin hyvissä ajoin ylös, jotta ehditään tehdä hommia ennen töihin lähtöä.

Mentiinkin sitten pihahommiin. Hetken päästä sisältä kuului kaamea ryminä. Minä menin katsomaan ja koirahan se siellä oli kaatanyt pyykkitelineen. No teline nostettiin ja jatkettiin hommia. Hetken päästä kurkistin taas mitä sisällä tapahtuu. Koira oli päässyt vessaan ja levittänyt kakkavaipat ympäriinsä ja syönyt kakkaa (ei ollut edes eka kerta). Jälleen sotkut siivottiin ja jatkettiin hommia. Sitten lapsi alkoikin väsyä ja olin tulossa sisään, mutta päätinkin että mene itse ensin yksikseen, koska koira oli oksentanut ja ripuloinut ympäriinsä. Siivosin sotkut ja lähdin käymään postissa. Kompastuin kotiovella ja venäytin nilkkani. Vihdoin pääsin postiin. Siellä jouduin jonottamaan puoli tuntia ja sitten kassalla ilmoittivat, että pankkikortit eivät vielä toimi uudessa postipisteessä. Sitten vaan hakemaan käteistä ja samalla käymään kaupassa. Kun pääsin kaupasta ulos, vettä satoi kaatamalla.

Pääsin kotiin ja aloin syöttää lasta. Kas kummaa. Syöttötuolista irtosi jalka. Poika romahti tuolin mukana lattialle ja päähän tuli ikävä kuhmu (mies sanoo häntä nyt Lordiksi).

Sitten lähdin töihin ja vasta työpaikan ovella huomasin, että olin tullut tuntia liian aikaisin.

Huoh... loppupäivä sujuikin onneksi ilman suurempia ongelmia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut onneksi ovat harvinaisempia tapauksia, eli kyllä mulla ne päivät on aika erilaisia kuin tuo edellä mainittu =)

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla