Ostin 3v sitten 200€ talvisaappaat
Lupasin miehelleni että käytän niitä. 10v kun ne oli niin kalliit.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. On vieläkin loistavat, kuin uuden veroiset. Lämpimät, vedenkestävät. Loistavat. Ja vieläpä hyvännäköiset.
Kenkiin kannattaa investoida kerralla kunnolla ja elää niillä kauan. Huoltaakin niitä toki kannattaa eli huuhtaista käsisuihkulla pintapuolisesti jne.
Joo. Mä olen vain vähän kyllästynyt kun mulla ei ole kuin nuo yhdet talvikengät. Kaikki on niin kallista kun on nainen ja kokoa 42.
Zalandolla on hyvä valikoima naisten isoja kokoja. Olen ostanut paljon Gaborin kenkiä. Ne ovat ilmeisesti ikuisia. Käyttö ei näy niissä mitenkään, kun huoltaa normaalisti. Tavallaan harmittaa, kun ei ole syytä ostaa uusia.
Marisin myös juuri jossain kenkäkaupassa tuota 42 kokoani. Jalkaterapeutti jossain haast. sanoi, että suurin osa suom.naisista omaa kenkäkoon 40 tai yli.
Ja kaupoissa huonosti isoja kokoja silti.
Mulla on 90 luvulla ostetut kalliit saappaat. Pysyneet hyvässä kunnossa, koska hoidan niitä. Mulla on viidet nilkkurit lisäksi, joten ei tarvi käyttää samoja koko ajan.
Niin minäkin. On vieläkin loistavat, kuin uuden veroiset. Lämpimät, vedenkestävät. Loistavat. Ja vieläpä hyvännäköiset.
Kenkiin kannattaa investoida kerralla kunnolla ja elää niillä kauan. Huoltaakin niitä toki kannattaa eli huuhtaista käsisuihkulla pintapuolisesti jne.