Vain Elämää ohjelman osallistujat/Paula Vesala
Paula Vesala itse, Paula Vesalan ex-puoliso, Paula Vesalan ex- bändikaveri, Paula Vesalan ex-bändikaverin avopuoliso, Paula vesalan ex-kesäromanssi, Paula Vesalan nykyinen romanssi, Paula Vesalan ja ex- miehensä omistaman asunnon ex- vuokralainen, Paula Vesalan hyvä ystävä, Paula Vesalan hyvä ystävä, Paula vesalan hyvä ystävä..
Kommentit (20)
Luultavasti lista saisi vielä jatkoa
ap
Onko tämä se sama, joka tulkitsee sen Älä roplaa mun mummolaa!-"laulun"?
Vierailija kirjoitti:
On.
Olenko ainoa jota sisäsiittoisuus alalla häiritsee?
Ei mitään ihmeellistä, Suomessa on pienet piirit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ihmeellistä, Suomessa on pienet piirit.
¨Paula näyttää olevan piirin keskiössä.
Mitä sitten? Sisäsiittoiset piirit on sisäsiittoisia... muutaman sukupolven jälkeen alkaa jo näkyä ulkomuodossa ja kehitystasossa yms. Silloin saa kansa nähdä sellaista juurille palaavaa alkukantaista taidetta, ettei vielä ole nähty. Tai voihan sitä jossain vammaisten päiväkerhossa nykyäänkin käydä katsomassa, jos viitsii. Mutta se on trendi vasta tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Sisäsiittoiset piirit on sisäsiittoisia... muutaman sukupolven jälkeen alkaa jo näkyä ulkomuodossa ja kehitystasossa yms. Silloin saa kansa nähdä sellaista juurille palaavaa alkukantaista taidetta, ettei vielä ole nähty. Tai voihan sitä jossain vammaisten päiväkerhossa nykyäänkin käydä katsomassa, jos viitsii. Mutta se on trendi vasta tulevaisuudessa.
Tämä.
Mitä, siis kuka noista on sen exä??
Vierailija kirjoitti:
Mitä, siis kuka noista on sen exä??
Lauri Ylönen
Kammottava versio Vesalalta JVG:n parhaasta biisistä Tarkenee. Luulee olevansa joku nero tuo a-kka, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava versio Vesalalta JVG:n parhaasta biisistä Tarkenee. Luulee olevansa joku nero tuo a-kka, hyh.
linkki?
Paula on ihana luonnolapsi. Niin jalat maassa ihminen menestyksestään huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, se on olevinaan artisti isolla A alla, helventinmoista discohumppaa on sen kappaleet. Mukatärkeitä sanoituksia.
Melkoisen verkostoitunut muija.