Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa varatun miehen kanssa

Vierailija
20.09.2019 |

Se tapahtu vähän vahingossa. Että ajauduin tilanteeseen, missä oon rakastunu varattuun ja hän muhun. Puhuu erosta (että saatas olla yhdessä) mutta mä en halua olla syy perheen hajoamiselle. (Ei lapsia, mutta musta avioparikin on perhe)

En kuitenkaan pysty eroamaankaan. Nyt oon ajatellu vaan jäädyttää tunteeni ja ignoorata koko miehen. Vaikeeta se tulee olemaan, mutta toivottavasti hänen liitto pysyy kasassa ja he selviää tästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko avuton sepustus provoksi.

Vierailija
2/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennuksesta sanon että anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko avuton sepustus provoksi.

Oliskin. Mutta tää on ihan mun elämää. Viimeksi aamulla mua rakasteli intohimoisesti mies, jolla oli sormessaan toisen naisen vihkisormus. Mutta nyt tää saa luvan loppua.

Vapaalle miehelle olis fuckbuddyn paikka auki. Pelkkää (hyvää) seksiä. Ei tunteita.

Ap

Vierailija
4/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kerrot vaimolle että sen mies suunnittelee eroa vuoksi. Jospa mies ole muistanut tätä vielä kertoa.

Kaikki voittaa 👍🏼

Vierailija
5/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kerrot vaimolle että sen mies suunnittelee eroa vuoksi. Jospa mies ole muistanut tätä vielä kertoa.

Kaikki voittaa 👍🏼

Mä oon luvannu olla sekaantumatta. Eikä se mun asia oo.kertoa. Mies kertokoon, jos kertoo. Eikä kerro, kun nyt hänet "jäädytän".Pysyypähän yksillä lapsilla kulissi pystyssä edes (miehen vaimon edellisen liiton muksut)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi