Olin ihana. Kerron miksi
Menin aamuyöllä kauppaan ja näin jonkun noin 50-60-v naisen siellä parkkiksella. Hän lähestyi ensin jotain tankkaajatyyppiä, ja sitten palasi pyörimään samaan kohtaan. Menin ulos autosta ja nyt nainen lähestyi minua. Hän pyyteli killinkejä (kuinka ollakaan, olin JUURI tyhjentänyt kaikki kolikkoni eteisen pöydälle, siis oikeasti.) Kaivelin silti lompakkoa ja katsoin, jos siellä olisi joku hassu killinki. Valitettavasti ei ollut. Nainen pyysi, että jos voisin edes ihan pari pientä kolikkoa antaa ja hän sitten yrittää saada muualta loput. En uskalla kertoa mitä hän oli ostamassa, ettei tunnista itseään jos pyörii täällä XD. Mutta se ei ollut mitään tupakkaan liittyvää, vaan täysin arkipäiväinen elintarvike. Olin itse juuri samana yönä saanut rahat. Kysyin sitten, että paljonko tämä elintarvike x maksaa. Kuulemma 2 €. Ajattelin, että en voi olla niin itsekäs etten anna toiselle jotain 2 euron juttua, joka on selkeästi kovin tärkeä. Ostin sen hänelle itse ja maksoi tosiaan tasan 2 €. Tuli hyvä mieli ja hän kiitteli kovin :-)
Kommentit (21)
Tavallaan periaatteeni on, että en jakele rahojani kenellekään. Mutta tuon tapauksen jälkeen tuli mieleeni pari muutakin tapausta, joissa olen ollut ihana saamatta mitään takaisin XD. Kerron nyt ne tapaukset teillekin! Odottakaa hetki!
Olitko siksi yöllä kaupassa että olit juuri saanut rahaa, olitko PA siitä ennen?
Viime vuoden puolella odottelin taksia myöhään illalla. Täällä ei kulje siihen aikaan julkiset eikä minulla ollut ajokorttia. Joku nuori kännimiekkonen saapasteli luokseni ja kysyi, odotanko taksia. Hän ei ollut saanut itselleen taksia. Siinä hän jotain kyseli poikaystävästä, joka on kotona (kiitos oletuksesta mutta olin sinkku XDD) ja puhui puhelimessa. Lopulta sain taksin ja mietin, että viitsinkö jättää kännimiekkosen sinne odottelemaan omaansa. Täällä päin nimittäin voi joutua odottamaan taksia ihan älyttömän kauan ja olen itse sen kokenut nahoissani. Pyysin sitten miekkosen samaan taksiin, joka heitti ensin minut kotiin ja jatkoi siitä miekkosen kanssa kauemmas. Eli minä maksoin aloitusmaksun ja miekkonen sai helposti taksin XD. Olin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Olitko siksi yöllä kaupassa että olit juuri saanut rahaa, olitko PA siitä ennen?
Mitä se sinulle kuuluu XD. Kyllä yökauppa on ihan normaali juttu minulle.
Sitten oli ne kännimiekkoset, jotka kuskasin paikkaan X. En tosiaan ehtinyt laittaa ovia lukkoon ja luulin heidän varoittavan minua jostain, kun sillä viisiin huitoivat. Lopulta sitten ajattelin, että menköön nyt tämän kerran XDD. Itsehän he olivat siinä tuhat kertaa isommassa vaarassa kuin minä selvinpäin omassa autossani.
Lopulta he molemmat sammuivat autooni ja oli kiva siinä taksikuskin kanssa herätellä heitä XDDDDD.
Kivasti tehty. Se on jo pitemmälle menevää epäitsekkyyttä, että käy ostamassa pyytäjän tarvitseman tuotteen itse, jos kolikoita ei ole.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Kivasti tehty. Se on jo pitemmälle menevää epäitsekkyyttä, että käy ostamassa pyytäjän tarvitseman tuotteen itse, jos kolikoita ei ole.
:333
Vierailija kirjoitti:
Naikkosmiekkosille aina tapahtuu. XDDDDDDDDDD.
Miekkosnaikkoselle XDDDD Niin tapahtuu! Spontaani asiat ovat parhaita XD.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvi siis terveyssiteitä tai wc-paperia.
En tiedä tarvitsiko. XD
TAASKO olet täällä, loppumaton XD käyttäjä. Mene pois, mene, olet niiiiin ärsyttävä. Naikkonen.
Niin siis oli minulla jotain 20 ja 5 sentin kolikoita, mutta en niitä viitsinyt alkaa antamaan kun ei niistä kovin paljon olisi ollut iloa kenellekään XD.