Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin säännöllisesti kuntosalilla kymmenen vuotta, mutta lopetin koska meni motivaatio ja tajusin pääsyyn vasta vuosi lopettamisen jälkeen.

Vierailija
20.09.2019 |

Alkoi ahdistaa ja veetättää nähdä siellä nuoria naisia. Olen itse nelikymppinen. En usko että enää koskaan palaan salille.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt samoin?

Vierailija
2/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nelikymppinen ja parhaimmassa kunnossa ikinä. Nuoret, kauniit naiset saa mut vain tekemään enemmän töitä kroppani eteen 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen nelikymppinen ja parhaimmassa kunnossa ikinä. Nuoret, kauniit naiset saa mut vain tekemään enemmän töitä kroppani eteen 🤗

Kyllä minunkin kroppani näyttää ihan timmiltä, mutta naama ei. Etkä sinäkään salilla saa naamasta iän merkkejä häivytettyä. Ap

Vierailija
4/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset eivät siis istukaan kahviloissa soijalatella vaan käyvät salilla? AP taitaa juksupuksutella.

Vierailija
5/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulle olisi lohtuna se että vanhenee ne kaikki. Sitä paitsi vanhenemisen saa pysähtymään vaan yksi tietty juttu eli kuolema.

Vierailija
6/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sulle olisi lohtuna se että vanhenee ne kaikki. Sitä paitsi vanhenemisen saa pysähtymään vaan yksi tietty juttu eli kuolema.

Ei se siinä hetkessä auta kun näkee niitä nuoria joita kaikki pitävät seksikkäämpänä ihan vain nuoruuden takia. Ap

Vierailija
7/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan raskasta urheilla ensisijaisesti ulkonäön vuoksi. Vaikka tekisi mitä, aina löytyy kiinteämmän ja paremman näköisiä treenaajia. Motivaatio lopahtaa varmasti helpommin, jos syy treenaamiseen on tietyn ulkonäön tavoittelu kuin hyvinvointi, sillä ulkonäkö rapistuu iän myötä väistämättä.

Minä käyn kolmesti viikossa salilla, mutta harrastus ei erityisesti ole vaikuttanut ulkonäkööni. Olen lievästi ylipainoinen keski-ikäinen nainen. Aluksi tämä kirpaisi, sillä olin kuvitellut vartaloni muuttuvan saliharrastuksen myötä selvästi kiinteämmäksi. Vaikutukset hyvinvointiini ja terveyteeni ovat kuitenkin olleet merkittäviä, joten en enää juurikaan mieti ulkonäköäni salilla vaan harrastuksesta seuraavaa hyvää oloa.

Vierailija
8/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sun pään sisällä. Et kelpaa itsellesi.

Vierailija
9/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti kävit siis salilla, koska kuvittelit, että ulkoisesti itseäsi muuttamalla (tai pitämällä "timmissä kunnossa") pystyisit jotenkin paikkaamaan huonon itsetuntosi, mutta lopulta kävi ilmi, että kyllä se hyvä itsetunto pitää hankkia jostain ihan muusta kuin ulkonäöstä, eikä siihen hyvän itsetunnon saamiseen auta, vaikka kuinka rautaa pumppaisi. Jaa'a, niin se vain on. Mutta nyt sinulla on onneksi aikaa sitten miettiä, mitkä keinot itselläsi voisivat auttaa vielä rakentamaan sitä itsetuntoa, kun kaikki ei enää pyöri sen ulkonäön ympärillä.

Vierailija
10/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti kävit siis salilla, koska kuvittelit, että ulkoisesti itseäsi muuttamalla (tai pitämällä "timmissä kunnossa") pystyisit jotenkin paikkaamaan huonon itsetuntosi, mutta lopulta kävi ilmi, että kyllä se hyvä itsetunto pitää hankkia jostain ihan muusta kuin ulkonäöstä, eikä siihen hyvän itsetunnon saamiseen auta, vaikka kuinka rautaa pumppaisi. Jaa'a, niin se vain on. Mutta nyt sinulla on onneksi aikaa sitten miettiä, mitkä keinot itselläsi voisivat auttaa vielä rakentamaan sitä itsetuntoa, kun kaikki ei enää pyöri sen ulkonäön ympärillä.

Ei se mennyt ollenkaan noin, vaan kuntoilen nykyään kotona jossa en altistu nuorille naisille. Ap

Vierailija
11/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niitä nuoria joita kaikki pitävät seksikkäämpänä ihan vain nuoruuden takia. Ap

Eivät todellakaan pidä. Timmi nelikymppinen on paaaaaljon seksikkäämpi kuin mikä tahansa teini.

Vierailija
12/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä niissä nuorissa naisissa niin risoo että ei saman katon allekaan mahdu?

Vierailija
13/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen logiikka ei kyllä aukea minulle ollenkaan.

N48

Vierailija
14/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuin minä, älä katsele ympärillesi. Keskity vain itseesi.

Terveisin rouva 50v

Vierailija
15/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa siinä outo tekosyy. Puhdas tekosyy laiskuudelle. Kuten joku sanoi, niin sen pitäisi vain motivoida sinua entistä kovempaa.

Vierailija
16/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mennyt ollenkaan noin, vaan kuntoilen nykyään kotona jossa en altistu nuorille naisille. Ap

Valitettavasti siis et ole vieläkään ymmärtänyt, että sinun kannattaisi etsiä muunlaisia keinoja, joilla saisit itsetuntosi kohdilleen. Mikä ei siis tarkoita sitä, että liikuntaa pitäisi lopettaa. Mutta kyllä näiden juttujesi perusteella nyt olisi korkea aika hoitaa myös se korvien väli kuntoon.

Vierailija
17/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin kroppani näyttää ihan timmiltä, mutta naama ei. Etkä sinäkään salilla saa naamasta iän merkkejä häivytettyä. Ap

En tietenkään, miksi pitäisi? Annan ikäni näkyä ja haluan ikääntyä arvokkaasti.

Uskon kuitenkin hymyn ja itseluottamuksen voimaan, se on parempaa kuin sileä, virheetön iho.

Vierailija
18/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehet katsovat nyt nelikymppisenä enemmän kuin parikymppisenä. Varmaan treenattu vartalo osasyynä, mutta luulen, että isompi syy on se, että olen iloinen, katson silmiin ja hymyilen. 🤷🏻‍♀️

Tuntuu, etteivät ne miehet edes välitä muutamasta rypystä silmien ympärillä. ☺️

Vierailija
19/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ikäprovo taas. Vähän tuoretta näkökulmaa.

Vierailija
20/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen logiikka ei kyllä aukea minulle ollenkaan.

N48

No ei varmaan, koska ap on mies ja tarina keksitty.