Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan menee, että tissit palautuu muotoonsa mammografian jälkeen?

Mammofobia
19.09.2019 |

Jos olisin tiennyt, etteivät tissit palaudu muotoonsa mammografian jälkeen, en todellakaan olisi mennyt siihen tutkimukseen! Tosi "kiva", kun tollaset lättänät levyt roikkuu nyt tossa tissien paikalla :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ens viikolla tulossa aika. Olipa hyvä, kun luin tämän keskustelun!! Pitääpä ottaa oma sabluuna mukaan, niin voivat painaa samalla kauniin ornamenttikuvion tisseihin, kun joka tapauksessa liiskaantuu sinne levyjen väliin.

Vierailija
22/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:een tissit palaudu, mutta meillä muilla alta aikayksikön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ikuisiksi levytisseiksi.

Vierailija
24/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä endimmäisen mammografia jälkeen palautui suht hyvin muutamien viikojen kuluessa, mutta nyt, kun kävin toisen kerran puolisen vuotta sitten, ei ole enää palautunut. Nyt tiedän miksi toisills nsisille tissit on kuin kaksi kirjaa tai muuta levyä roikkuisi edustassa.

Vierailija
25/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa koko mammografia. Sain kutsun, mutta peruin. Minulla todella suuret rinnat ja pelkään kovaa kipua. Rinnat ovat muutenkin tuntoherkät. Mietin edes, että mahtuuko edes levyjen väliin. Kukaan ei ole aiemmin puhunut mitään mammografian jälkeisestä litistymisestä. Ahdistun vielä lisää. Ajattelin jossain vaiheessa mennä yksityiselle rintojen ultraan.

Ultra ei korvaa mammografiaa. Tutkimukset tietenkin on vapaaehtoisia. Sääli vaan jos mahdolliset muutokset pääsee valloilleen vain siksi, ettei ole viitsinyt mennä seulontaan. Eikö tunnu ahdistavalta?

Mammografia ei tunnu missään ja kaikenkokoiset tissit mahtuu levyjen väliin. Itse puristus ja kuvaus kestää muutamia sekunteja. Eikä ne tissit littanaksi tietenkään jää.

Vierailija
26/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen uusi malli, jossa sai valita et minkä muotoiseksi rinta litistetään. Mun kyllä tuli siinä uutuudeninnossa valittua väärin, kukkasen muotoisiin tissehin on tosi vaikea löytää rintsikoita ☹️

Vierailija
27/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih

Vierailija
28/28 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, onko tässä riski että nää palautuu ennalleen? Mun tissit on nyt VHS-kasetin malliset, ja oon viimeset pari viikkoa ommellut arkivaatteita nykysille tisseille sopiviksi. Ja te väitätte, että joudun kaavoittamaan ja ompelemaan ne ehkä uudelleen?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän