thai-hieronta
kun kaikki tietävät että se on bordellin peitenimi miksi joku väittää sitkeästi että se on tavallista hierontaa? on muka itse nähnyt. mikä motiivi vois tuossa olla? en käsitä
Kommentit (42)
Morsian sanoi että ei ole bordelli. Sulhanen vietiin samaan paikkaan ja sulholle iski paniikki kun se olikin bordelli mut ei voinut morsian kun nikotella. Itse oli paikkaa suositellut. Että se niistä muista paikoista. Ei niitä ole. Niin monta olen itse kolunnut.
Mutta miehille ehdotetaan ja suihinottoa myös ja naidakin saa jos haluaa maksaa halon naimisesta jolla on tympääntynyt ilme naamalla, hhrrr nim: kokenut mies
Mun kaverin polttareissa mentiin petomaanistripparille Tallinnaan, on sekin aika oksettavaa, mutta ehkä eri syystä.
mies vietäs polttareissa thai-hierontaan jos se ei olis seksiä vai ootteko kuullu että joku oltais viety vaikka ursheiluhierojalle?!
Vedin ihan hirveet herneet ja meinasin perua häät. Eräs tuttava sitten sanoi, että eiköhän tuo olisi pettänyt jo aiemmin jos sitä sorttia olisi.
27
Naamat nyrpeinä otetaan suihin väkipakolla, et saatais vähän hintaa! Naitaessa ne on ihan halkoja, makaa vaan ja oottelee et sä hoidat hommas, ja sit käsi ojolle, rahaa! Sit ne on hinnotellu kaikki erikseen ja luettelee hintoja kun jotain maidon ja leivän hintoja. Ei enää kiinnosta!Kokemusta on monestakin paikasta. Jos haluaa oikeesti seksiä, niin kannattaa tutustua suomalaiseen naiseen, ei noista paikoista saa kun rahan menetyksen ja nolon mielen.
lopuksi thai-tipu kysäisee " tuleeko intiimihieronta myös?" ja tähän mies vastaa mitä tykkää.
naisille kysymystä ei esitetä, mutta he voivat itse pyytää ko. palvelua jos sattuvat tahtomaan.
Millasia miehiä teillä oikein on. Osa käy ihan oikeassa hieronnassa.
Säälin muijaasi jos tuollaisen sian on saanut.
Kyllä mä olen muutaman kerran käynyt siinä Helsingin ainoassa? thaimestassa josta saa oikeaa hierontaa. Se vaan tuntuu tosi mukavalta vaikka strategisiin alueisiin ei kosketakaan. Lopuksi tässä paikassa kysäistään että saako olla muuta, mutta mitään ei tyrkytetä.
siis thai-hierontaan vienti ei tarkoita että on pettänyt kyllä niitäkin miehiä on jotka intiimihieronnasta kieltäytyy. Mut jos mies väittää että sitä ei edes tarjottu nii kyllä epäilys heräis
Suu vaahdossa väitetään että kaikki eivät ole bordelleja ja nyt kukaan ei tiedä missä on se paikka josta seksiä EI SAA. Pitäiskö ottaa selvää teidänkin
ja näitten sanattomasta viestinnästä näkee, et ne inhoo sitä hommaa. Ei se ole miehellekkään mitää " nostattavaa" , kun nainen on niin passivinen. Toista ne on venäläiset ja virolaiset. Ne ainakin näyttelee paremmin mukana, menee melkein täydestä.
paras konsti saada nainen mukaan touhuun on hurmata nainen ja saada se rakastumaan itseen. Eli siis hankkia tyttöystävä. Ei rahalla yleensä mukanaoloa saa, huonoa teeskentelyä kyllä.
Missä pk-seudulla nainen saisi alapäähierontaa naiselta?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2006 klo 13:21"]
Väitää edelleen, että normaalia hierontaa se oli. Oksettaa. En tiedä uskoako vai ei... :(
[/quote]
No ei kai siinä hirveästi hymyilytä kun on tuotu tai huijattu Suomeen jollain muulla verukkeella. Kannattaisi varmaan tiedustella varovasti onko kyse parituksesta ja ihmiskaupasta..
hyi minua hävettää mutta tykkäisin minäkin jos olisin hierottavana (vain nainen/naisia hierojana) ja lopuksi tämä nainen hieroisi pimpulia oikein urakalla että saisin orkkelit. hävettää!!!!! en ikinä haluaisi mieshierojaa mutta naisen. olenko nolo? :( tekis niin mieli.
Väitää edelleen, että normaalia hierontaa se oli. Oksettaa. En tiedä uskoako vai ei... :(