thai-hieronta
kun kaikki tietävät että se on bordellin peitenimi miksi joku väittää sitkeästi että se on tavallista hierontaa? on muka itse nähnyt. mikä motiivi vois tuossa olla? en käsitä
Kommentit (42)
Olen käynnyt Thaimaassa tälläisessä hieronnassa ja Suomessa. Ei ole tyrkytetty intiimihierontaa.
oli tnaistoimittajan juttu jossa se testasi erilaisia hoitoja. Kyllä se oli thai-hieronnasta ohjattu ulos ja ihmetelty mitä nainen siellä tekee. Sitte kun poliisit teki ratsioita niin bordelleja ne oli.
ihan eri paikoista ja oli kuulemma oikein rentouttavaa ja mukavaa vaihtelua myös hierojalle itselleen.
Just jostain paikallislehdestä luin mainoksen Thai-hieronta paikasta jossa oli vielä perässä lause " Ja jännitykset laukeaa..."
sen jutun aamulehdestä ja kun toimittaja yritti saada lehteen tietoa millaista on thai-hieronta, eivätpä osanneet tytöt edes kertoa mitä on thai-hieronta. Ja miksi lehdessä mainostetaan jatkuvasti että nyt uusi tyttö hierojana? Ei k-kauppa vaan mainosta että nyt uusi tyttö kassalla!
On käynyt thai-hierojalla (valitettavasti) ennen kuin me tavattiin, suomessa siis ja kyllä se kuulema seksiä oli että en tiedä onko näissä paikoissa eroa sitten vai miten mahdollista että toisten mielestä ei ole seksiä?
konsti tai jotain - mutta ovessa on oikein valokuvia, kuinka hierovat jalkoja jne.
kadut puolillaan, siitä voi valita kilometrin säteellä varmaan 20 eri thaihieronnasta. Ei tarvii yleistää, kun muita hierontoja ei alueella ole edes tarjolla.
nyt ei puhuta Thaimaan Thai-hieronnasta vaan suomen. Thaimaassa saa oikeaa thai-hierontaa. Suomessa kaikki paikat oovat bordelleja. Jos joku tietää yhdenkäämn poikkeuksen,oikaiskaa toki.
kaikissa saa tavallista hierontaa kyllä mutta jos pyydät seksipalveluja, niistä ei kieltäydytä missään. Siis nekin paikat ovat bordelleja joissa joku on käynyt tavallisessa hieronnasssa vai olenko väärässä
...jos semmoisia jossain on?? Ihmettelen kovasti. Eiköhän asia ole niin että bordelleja ne on mutta joissain paikoissa annetaan semmoista vähän tavallisempaakin ierontaa joskus jos joku sattuu vahingossa sitä kysymään, vai miten on?
miksi joku väittää että ne eivät ole muka bordelleja. Onko se miesten epätoivoinen yritys päästä salaa huoriin vai mikä siinä on takana?
Olen nainen ja käynnyt thai hieronnassa eikä yhtään huoraa ole näkynyt. Sain asiallisen ja rentouttavan hieronnan. Ja ihan SUOMESSA.
Lähden tarkistamaan heti. Ja mistä tiedät ettei hieroja ollut huora?
mulle seksipalveluita tarjottu.