Piilopullo mökille - mutta mihin?
Anna joku hyvä vinkki, että mihin se pullo kannattaisi piilottaa.
Kommentit (101)
Mites olis perinteinen baarikaappi? Jos isäntä on vähän viinalle perso niin emäntä kopaa halkopinot ja liiterit eikä kukaan älyä katsoa baarikaappiin.
Vanhan putkiradion sisälle mahtuu hyvin.
Keittiökaapin sokkeli. Varma ja hyväksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruohonleikkurin alla on pysynyt piilossa.
Niin se lapatossu mies. Missä se pullo on jemmassa?
Ymmärsit ketjun aiheen väärin. Kyse on pullosta. Se pullo on säilynyt ruohonleikkurin alla piilossa. Luulin että tämä olis kaikille selvää, mutta ilmeisesti ei. Koita tästälähtien muistaa että nyt keskustellaan siitä pullosta, ei kaikkien ketjujen aihe ole mollata miehiä, mutta vahinkohan tuo.
Ymmärsin tahallani väärin, siinä on ero. Vitsi siis. Ja vitsailla voi miehistä, naisista, lapatossuista ja justiinoista. Minulla ei ole tarvetta varsinaisesti mollata miehiä tai naisia mutta kummastakin sukupuolesta heitän vitsiä surutta. Ei ollut vahinko kuten en vanhempieni kertomana minäkään ollut.
huumori on taitoa vaativa asia, sinun kannattaa harjoitella sitä. Sanot myös että "ymmärsit tahallasi väärin, siinä on ero" mitä eroa tarkoitat? Yritän välttää tässä etten ymmärtäisi enää tahallani väärin.
Ymmärtääkseni meidän kaikkien kannattaa harjoittaa huumorin jaloa taitoa. Huumori yleensä kärsii kun sitä väännetään rautalangasta mutta Speden rautakaupan hengessä kupletin juoni menee näin: toinen sanoo ilmiselvän asian "ruohonleikkurin alla on pysynyt piilossa" ja toinen ymmärtää tahallaan väärin niin se äijä mutta missä se pullo on? Huumoria, huonoa mutta huumoria.
Pikkupoika putosi jäihin ja ohikulkeva mies näki tapauksen ja pelasti pojan. Illalla miehen asunnon ovikello soi ja oven takana olivat pojan vanhemmat. He kysyivät "sinäkö sen pojan sieltä avannosta noukit?" Pelastajamies vastasi hyvillään, että minähän se olin. Pojan vanhemmat kysyivät "no missä sen pipo on?"
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Sillä ero on nyt siinä että vitsihän oli että kahta ihmistä ei ruohonleikkurin alle mahdu kuin palasina. Miksi kaksi? No kun naiset niin harvoin käyttävät tuota ruohonleikkuria, ja nyt sitten voimaantuneena käyttävät, niin pullo ei ole voinut pysyä piilossa. Nyt sitten se mieskin on nyt jo kateissa. Suurin kysymys tässä on, että kuka ajoi sitä leikkuria?
Aina löytyy ketjuissa näitä asian vierestä hölöttäjiä.
Jotenkin mun vaistoni sanoo, että miehen kannattaa aloittaa "geokätköily" ja jemmata pieniä viinapulloja itse kehittelemiinsä geokätköpaikkoihin.
Ja pyörällä paikasta toiseen, pyörän sisuskumin voi täyttää viinalla ja sitten rauhassa imeskellä viinat parempaan talteen. Läskipyörän renkaisiin mahtuu eniten viimaa. Juomapulloon vii.. vettä. Eihän tässä ole tarkoitus humaltua.
Niin surullista, mutta totta.
Se osapuoli liitossa, joka on hyvän matkaa kohti alkoholismia, ei voi kätkeä kumppaniltaan pulloa, joka ei josssain vaiheessa löytyisi.
Yksinkertaine syy tähän on vain se, jotta pitkään yhdessä olleet ihmiset tuntevat toisensa perinpohjin.
Toinen juttu tietenkin on se, että puoliso ei siedä vähäisintäkään määrää alkoholia, silloin toisen on helppo piilotella viikonloppu pulloa mihin tahansa. Ja loppujen lopuksi puoliso on onnellinen tuosta kätkekystä pullosta, viimeistään silloin, kun mökilla mennään saunan jälkeen yhteiseen vuoteeseen!
Katiska on käsittääkseni klassinen.
Minä arvaan aina, milloin kumppanini naukkailee mökillä salapullostaan.
Mutta mitäpä siitä, hän on hyväntuulinen ja iloinen ja tekee kaiken mitä pyydän.
Parasta ovat yöt mökillä, kun puoliso heikossa humalassa näyttää kaikki fantisiansa.
Minulla on pullo jemmassa - enpä kerro missä...
Vierailija kirjoitti:
Minä arvaan aina, milloin kumppanini naukkailee mökillä salapullostaan.
Mutta mitäpä siitä, hän on hyväntuulinen ja iloinen ja tekee kaiken mitä pyydän.
Parasta ovat yöt mökillä, kun puoliso heikossa humalassa näyttää kaikki fantisiansa.
Teillä toimii mutta joillakin pariskunnilla voi tulla sovittamattomia ristiriitoja. Jos pikkusievässä mies keikkuu alasti takan reunalla Kontio-merkkisissä kumisaappaissa ja pyytää nuohoamaan ahterinsa niin minä ainakin tarvitsisin kahvia vahvempaa. Ehkä jopa välimatkaakin. Liika yhdessä nuohoaminen voi viedä suhteesta kipinän.
Jotenkin minua viehättää reipas ja raikas minäpä tempaisen tässä rehelliset kännit kuin salamyhkäinen halkopinolle sipsuttelu ja tissuttelu.
Äidin kasvimaalla, raparperin alla...
Minulla on piilopullo ihan vaan sen takia, että jos tarvitsee tarjota, niin sitten on mitä tarjota. Jos on julkipulloja, niin muut juovat ne - tai varastavat - tämä on perikunnan mökki.
Onneksi Minä olen raitis, eikä minulla ole tuollaisia ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Minä olen raitis, eikä minulla ole tuollaisia ongelmia!
Sinulla on muunlaisia ongelmia.
Meillä on käyttämätön/rikki puilla lämmitettävä hella. Sinne keittolevyn alle olen väsännyt ihan salaisen baarikaapin :) On vaikka mitä ja tilaa on.
Vierailija kirjoitti:
ulkohuussiin
Kannatan! Sit vaan ravaa huussissa kun niin paha ripuli, kukaan muu ei halua sinne sun jälkeen kun valitat avoimesti miten sekaisin vatsa on.
Aloin juuri kiinnostua mökkeilystä, vaik en oo koskaan sitä oikein käsittänyt.
Jos pihalla on rikkinäinen traktori, niin sinne renkaisiin mahtuu takuulla koko kesän viinat.
En oo koskaan tarvinnu vararengasta, joten viinat kulkee kätevästi auton vararenkaan tilalla mökille. Siinä sitten hihittelen ku puoliso ratsaa kaikki mökin "piilot" eikä löydä mistään mitään.
Takan tuhkaluukku on oiva kätkö.