Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaminen rankkaa

Vierailija
19.09.2019 |

Liityin netin avustusrenkaaseen johon pistän 30...100€ joskus. Olen itsekin sairas mutta olin töissä45v ennen eläköitymistä ja minulla on perhe.
Olen auttanjt perhettä jolta tulee kirje. Nöyränä nyt pyydän... Rahaa ja vaatetta ja ruokaa. Tuntuu että perhe saa viikoksi laskut maksettua kun avustamme. Perhe saa yhteiskunnan tuet.. Mutta viikon päästä tulee rahapyyntö ja kierre on loputon.

Perheet kaipaisi rahaa enemmän elämäntaidon opetusta miten hallita rahojaan ja miten syödä oikein ja vapautua viinasta ja Tupakat ja huumeista. Ainakin tässä. En jaksa enää maksaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä just luin?

Vierailija
2/5 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus tukee näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle avustaja mihin rahat menee

Vierailija
4/5 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä avustusrenkaalla moderaattoria/valvojaa tms henkilöä? Voisitko käntyä hänen puoleensa, selittää tilanteen ja pyytää vaikka uutta avustettavaa kohdetta? Tälle uudelle perheelle voisit sitten, vahingosta viisastuneena, kertoa että sinulla on mahdollisuus avustaa vain kerran kuukaudessa, pienehköllä summalla.

Toki nykyisellekin avustattavallesi voit ilmoittaa että avustat kerran kuukaudessa, summalla johon on mahdollisuus, mutta että rahavarasi ovat rajalliset. Tämä on vaikeaa, ymmärrän kyllä.

Sydämesi on hyvä, ja ihanaa että kaltaisiasi on. Toivottavasti tilanne ratkeaa.

Vierailija
5/5 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö on aina vapaaehtoista. Voit milloin tahansa ilmoittaa yhdistykselle, järjestölle tai minkä kautta tämä rinki nyt onkaan olemassa, että et enää osallistu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi