Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnan fantasia

Alistuja
19.09.2019 |

Meillä mieheni kanssa silloin tällöin kammarissa fantasiana roolileikit. Olen käynyt suihkussa ja huomaan, että makuuhuoneen ovi on kiinni. Siitä tiedän, että mieheni on pukeutunut gorillapukuun ja odottaa minua siellä. En sano mitään vaan menen alastomana sängylle kontilleni ja näen kuinka gorilla tyydyttää itseään huoneen nurkassa. Asettelen pyllyni pystyyn merkiksi astumisesta, jonka voi aloittaa. Saan illan aikana ison orgasmin, kun gorilla pyörittelee minua ja välillä tiukasti kaulasta kiinni pitäen tyydyttää tarpeensa. Onko muilla tällaisia kokemuksia tai vastaavia roolileikkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia, mutta todella kiihottavaa olisi esittää tuon fantasiasi gorillaa real life! Löytyykö sinulla lisää yhtä kuumia fantsuja?

Vierailija
2/7 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis ukon saavan lämpöhalvauksen moisen puvun sisällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveesti haittais, kun tuossa tilanteessa kuti irtoaisi todella helposti, niin kiimainen juttu vaan. Sitten puku pois ja uutta settiä kehiin

Vierailija
4/7 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis ukon saavan lämpöhalvauksen moisen puvun sisällä...

Niin se saisikin, mutta onneksi tämäkin oli vain fantasia.

Vierailija
5/7 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä menen etukäteen makuuhuoneeseen ja sovitaan minkä ajan päästä mies saa tulla sisään. Yleensä aika on tunti tai max kaksi. Puen itseni seksikkäästi kiinnitän ensin jalkani sängyn jalkoihin niin että haarani ovst levällään, laitan silmilleni siteen ja kiinnitän käteni käsiraudoilla sängyn toiseen päätyyn. Fantasioin että minut on kidnapattu ja mieheni tulee pelastamaan minut, mutta ennen pelastusta hän kuitenkin käyttää minua monella tapaa hyväkseen.

Makaan siis noin tunnin - kaksi avuttomana odottaen että pelastaja saapuu. Aika tuntuu välillä todella pitkältä, kun ajankulua ei näe mistään. Välillä alkaa jo pelottamaan että minut on unohdettu sänkyyn, mutta juuri se saa minut kiihottumaan. Tämä on siis fantasia, jota toteutamme muutamia kertoja kuukaudessa.

Vierailija
6/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä menen etukäteen makuuhuoneeseen ja sovitaan minkä ajan päästä mies saa tulla sisään. Yleensä aika on tunti tai max kaksi. Puen itseni seksikkäästi kiinnitän ensin jalkani sängyn jalkoihin niin että haarani ovst levällään, laitan silmilleni siteen ja kiinnitän käteni käsiraudoilla sängyn toiseen päätyyn. Fantasioin että minut on kidnapattu ja mieheni tulee pelastamaan minut, mutta ennen pelastusta hän kuitenkin käyttää minua monella tapaa hyväkseen.

Makaan siis noin tunnin - kaksi avuttomana odottaen että pelastaja saapuu. Aika tuntuu välillä todella pitkältä, kun ajankulua ei näe mistään. Välillä alkaa jo pelottamaan että minut on unohdettu sänkyyn, mutta juuri se saa minut kiihottumaan. Tämä on siis fantasia, jota toteutamme muutamia kertoja kuukaudessa.

Saanko tulla katsomaan / kolmanneksi pyöräksi? Jos haluatte voitte sitoa minutkin vaikka tuoliin etten pääse sekaantumaan fantasiaanne ja minuakin saatte käyttää hyväksenne jos haluatte. Olen terve sopusuhtainen ja kauniiksikin kehuttu sinkku nainen.

n36

Vierailija
7/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama joka kirjoitti joskus että mies yllätti pukeutumalla käärmepukuun eli pullukkavatsainen käärme makasi sohvalla odottamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi