Yskittekö tai syljettekö maahan kun näette epämiellyttävän ihmisen?
"Pöpöt" pois ettei itsestänne tulisi samanlainen, jos se on vaikka tarttuvaa?Itse olette kuitenkin onnistuneet elämässänne paremmin kuin tuo ihminen ja haluatte suojella tätä asiaa?
Voin kertoa että ette voi tietää miten elämä itsellänne menee , jos teillä on turva siinä miten hyvin olette onnistuneet ja miten hyviä olette. Seuraavan kerran kun menette sen ihmisen ohi, jollainen ette haluaisi olla niin muistakaa että jos kuitenkin siinä tilanteessa sattuisitte itse joskus olemaan, tuo turvaa se että muut ihmiset aidosti kunnioittavat toisiaan ja auttavat sinua silloin, ennemmin kuin sylkevät.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pari kerrosta alempana asui kerran eräs outo mies. En yskinyt tai sylkenyt vaan sanoin suoraan hyi helvetti
Et olisi saanut niin sanoa, tiedät sen itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Musta on usein tuntunut kaupungilla kävellessä, että ihmiset sylkäisee just mun kohdalla. Ei kovin kiva huomata, etten kuvittelekaan omiani. 😿
T. Kantasuomalainen ruma läski
Olen huomannut ihan samaa, ja kuten joku ketjussa aikaisemminkin totesi, ovat yleensä kantasuomalaisia nuoria miehiä.
Yleensä, kun kävelevät tai pyöräilevät ohi, sylkevät maahan ns. suoraan minun kävelyreitilleni (tai heti selkäni takana, jolloin saa pelätä, että saa esim. pyöräilijän syljet selkään...).
Jos ap:n otsikon kysymykseen liittyvä ilmiö olisi tosi, niin silloin Oulussa kaikki halveksisivat toisiaan; siellä ihmiset ovat kovia syljeskelijöitä :D
Kaikenmaailman pöpejä liikenteessä tai kuhan tahallaan syleksivät. Ei kannata välittää elleivät kohti syle. Kun ihmisellä on itellään huono olo ni sitten pärskivät muille vieraille ihmisille, projisoivat omaa oloaan muihin. Ja eihän tuommoset nuoret pojankolpit osaa ees käyttäytyä, sitä se some teettää.
Tupakoitsijan kohdalla sylkäisen aina roiskuen.
Onko sinulla ap kenties sairaalloisen huono itsetunto?
Tai mitä jos niillä ihmisillä vain sattuu olemaan kurkku kipeä ja flunssa? Ei sillä että kadulle sylkeminen olisi fiksu tapa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on usein tuntunut kaupungilla kävellessä, että ihmiset sylkäisee just mun kohdalla. Ei kovin kiva huomata, etten kuvittelekaan omiani. 😿
T. Kantasuomalainen ruma läski
Kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Mit vit? Eihän kukaan niin tee 🤣
Olin kans et mitä hittoo?? 😂 ikinä edes kuullutkaan tollasesta käytöksestä? !
Siis jos ei pidä jostain henkilöstä niiteillä sitä vaan voisi kääntää selän ?
Mut sylkemään??!! Ihan sairasta ja todella huonoa käytöstä. Ei ihmiset noin edes tee! Ikinä!
Itekin nuorena syljeskelin, se oli kova juttu silloinkin. Ei se mitään tarkoita, korkeintaan kapinaa yhteiskuntaa kohtaan. Outo ajatus että joku sillä tavalla ilmaisisi tyytymättömyyttään muihin kadulla kulkeviin.
Itsestään tuolla tavalla käyttäytyvät pellen tekee. Ei minua heidän mielipiteensä kiinnosta, vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kerrosta alempana asui kerran eräs outo mies. En yskinyt tai sylkenyt vaan sanoin suoraan hyi helvetti
Et olisi saanut niin sanoa, tiedät sen itsekkin.
No eipä kukaan vienyt käräjille ja tuo mieskin nykyään kuollut joten case closed
Oletteko jo vajonneet takaisin keskiajalle? Ajatelkaahan että tätä palstaa seuraa ihmiset ympäri pallon ja suomalainen kyselee tällasia?????