Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yskittekö tai syljettekö maahan kun näette epämiellyttävän ihmisen?

Vierailija
19.09.2019 |

"Pöpöt" pois ettei itsestänne tulisi samanlainen, jos se on vaikka tarttuvaa?Itse olette kuitenkin onnistuneet elämässänne paremmin kuin tuo ihminen ja haluatte suojella tätä asiaa?

Voin kertoa että ette voi tietää miten elämä itsellänne menee , jos teillä on turva siinä miten hyvin olette onnistuneet ja miten hyviä olette. Seuraavan kerran kun menette sen ihmisen ohi, jollainen ette haluaisi olla niin muistakaa että jos kuitenkin siinä tilanteessa sattuisitte itse joskus olemaan, tuo turvaa se että muut ihmiset aidosti kunnioittavat toisiaan ja auttavat sinua silloin, ennemmin kuin sylkevät.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit? Eihän kukaan niin tee 🤣

Vierailija
2/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hailee miten spruuttaavat kunhan eivät koeta räkiä suoraan naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini harrastaa sitä.

Vierailija
4/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä sattuu, poikkeuksetta ovat suomalaisia nuorehkoja miehiä.  

Vierailija
5/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tekisi mieli sylkeä aina kun näen rauhanuskontolaisen, joka loisii täällä meidän verorahoillamme.

Siis haastatteletko ennen sylkypaatoksen tekoa, etta mihin uskontokuntaan kuuluu ja onko palkkatoissa, vai mihin perustat tuon mielitekosi?

Sanot tosin, etta "aina kun naen". Eli pystyt paalta pain erottamaan? Vau, mika taito!!! 

Vai oletkohan sittenkin vain ennakkoluuloinen r*sisti, jonka pitaisi pysya kotona lukkojen takana itkemassa oman elaman kurjuutta? :) 

Tiedatko, ma olen niin kyllastynyt sunlaisiin ihmisiin. 

Vierailija
6/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O han miu päi iha räitty suoraankin.

Kebab on pahaa ruokaa kutkuttavalla himolla.

Vierailija
7/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nuori mies niin tee.

Vierailija
8/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän kehokaasujeni vapauttamisesta kohdatessani epämiellyttäviä ihmisiä!

Vierailija
9/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaaleja/transmiehiä yms. kuulemma. Mies kertoi tämän. En tiedä meneekö aina noin.

Vierailija
10/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on psykoosit tulilla niin sanotusti.

Vierailija
11/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljien harrastus. Voi olla joskus vaan kateutta. Epätoivonen yritys korostaa itseään. Jos joku idiootti sylkee jotain ni on taatusti sylkenyt aikaisemminkin muillekkin.

Vierailija
12/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tekisi mieli sylkeä aina kun näen rauhanuskontolaisen, joka loisii täällä meidän verorahoillamme.

Siis haastatteletko ennen sylkypaatoksen tekoa, etta mihin uskontokuntaan kuuluu ja onko palkkatoissa, vai mihin perustat tuon mielitekosi?

Sanot tosin, etta "aina kun naen". Eli pystyt paalta pain erottamaan? Vau, mika taito!!! 

Vai oletkohan sittenkin vain ennakkoluuloinen r*sisti, jonka pitaisi pysya kotona lukkojen takana itkemassa oman elaman kurjuutta? :) 

Ma ole kullastunut mäntteihin jotka kuvittelevat ettei tunnisteta rauhauskonnon edustajaa, sitä ylimielistä geelitukkaa jolla on tuhannen euron arvoiset vaateet päällään ja kantaa iphoneaan näkyvästi. Ärsyttää naiivius ja se että omatkin pienet rahat menevät näiden L O I S T E N elättämiseen. He vihaavat minua, mutta vielä enemmän sinuakin typerää sinisilmäistä suomalaista s**kkiakkaa, jota voivat ku settaa ja sinä ilolla otat kaiken vastaan.

Vierailija
13/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mussun mussun. Ostanko lipun Irakiin?

Vierailija
14/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se jos joku yskii tai sylkee ei tarkoita että uhri olisi epämiellyttävä. Usein on päinvastoin, kateutta jne. Sitten on elämän siipirikkoja jotka yrittävät kohentaa itseään muille yskimällä tai sylkemällä. Ei kannata välittää tai noteerata sellaista.

Vierailija
15/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on usein tuntunut kaupungilla kävellessä, että ihmiset sylkäisee just mun kohdalla. Ei kovin kiva huomata, etten kuvittelekaan omiani. 😿

T. Kantasuomalainen ruma läski

Vierailija
16/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap se jos joku yskii tai sylkee ei tarkoita että uhri olisi epämiellyttävä. Usein on päinvastoin, kateutta jne. Sitten on elämän siipirikkoja jotka yrittävät kohentaa itseään muille yskimällä tai sylkemällä. Ei kannata välittää tai noteerata sellaista.

Vaikea uskoa että kukaan kateudesta tekisi niin.

Vierailija
17/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin että jos on muutama pöljä joka syleksii niin ihmisestä voi tuntua tai tulla olo että muutkin tekisivät niin.

Vierailija
18/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että kukaan kateudesta tekisi niin.

Totta voi olla ja usein onkin.

Vierailija
19/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on usein tuntunut kaupungilla kävellessä, että ihmiset sylkäisee just mun kohdalla. Ei kovin kiva huomata, etten kuvittelekaan omiani. 😿

T. Kantasuomalainen ruma läski

Huomaathan kuitenkin sanan "tuntunut". Ja "ruma" ja läski ei ole synonyymejä. Minä painan 119 kg ja olen tyytyväinen ulkonäkööni. Sinussa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
20/34 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, minä olen lopen kyllästynyt sinunkaltaisiisi hyödyllisiin idareihin. Kyseisen uskonnon edustajan tunnistaa yhdellä vilkaisulla. Esim. s.o.m.al.o.i.s.t.e.n työttömyysprosentti on yli 90% ja se johtuu vain heidän laiskuudestaan. Muidenkaan samankaltaisten ryhmien työllisyys ja aktiivisuus eivät päätä huimaa. Geelitukat notkuvat kaupungilla päivät ja illat läpeensä ja naiset tekevät vuosittain lapsia meidän piikkiimme. Siinä on heidän kontribuutionsa yhteiskuntaamme.