Muita kuntoutustukilaisia?
Mulla just uusittiin vuodeksi kuntoutustuki. Miten saatte päivät kulumaan. Tylsää on.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla kuntoutustuki vaan 1300€
Tosin puoliso käy töissä ja normipalkka hällä, lapset myös teinejä...
Ap
Mulla on samaa luokkaa. Tai käteen jää 1150€ suunnilleen verojen jälkeen. Tällä hetkellä pärjätään mutta jos tipun työmarkkinatuelle niin sitten tulee todella kovat ajat meidän perheelle. Tätä pelkään jatkuvasti. Nyt varsinkin kun tiedän ettei ole enää leikkaushoitoa joka mua voisi auttaa ja tilanne jää todennäköisesti tällaiseksi niin on aika toivoton fiilis.
Mulle tää on ollut hirveä shokki jäädä kuntoutustuelle ja että se on noin pieni. Olin työelämässä ollessa aika tuhlari joten joutunut opettelee uuden tavan elää.
Ap
No minun kuntoutustukeni oli 600 e ennen veroja.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla kuntoutustuki vaan 1300€
Tosin puoliso käy töissä ja normipalkka hällä, lapset myös teinejä...
Ap
Minun kuntoutustuki on vähemmän mutta olen tyytyväinen siihen.
Pääsisinpä kuntoutustuella. Lääkäri on myöntänyt sairaslomaa koko vuodeksi kroonisen väsymysoireyhtymän vuoksi, mutta Kela ei maksa mitään eikä työkkäri myöskään. Mieheni elätettävänä olen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä kuntoutustuella. Lääkäri on myöntänyt sairaslomaa koko vuodeksi kroonisen väsymysoireyhtymän vuoksi, mutta Kela ei maksa mitään eikä työkkäri myöskään. Mieheni elätettävänä olen.
Kyllä työkkärin kuuluu maksaa jos et saa kuntoutustukea, mulle ainakin sanottiin että voi hakea siksi aikaa kun odottelin päätöstä. Ja jos se olisi ollut kielteinen niin sitten olisin joutunut työkkärin tuelle mikä olisi aivan hirveää.
Kela ei nyönnä kuntoutustukea kroonisen väsymysoireyhtymän vuoksi
Mulla on samaa luokkaa. Tai käteen jää 1150€ suunnilleen verojen jälkeen. Tällä hetkellä pärjätään mutta jos tipun työmarkkinatuelle niin sitten tulee todella kovat ajat meidän perheelle. Tätä pelkään jatkuvasti. Nyt varsinkin kun tiedän ettei ole enää leikkaushoitoa joka mua voisi auttaa ja tilanne jää todennäköisesti tällaiseksi niin on aika toivoton fiilis.