Mitä työtä teet etänä??
Eli, jos teet tai sun tuttu tekee jotain työtä kotoa käsin tai kahvilassa tms, ihan sama onko palkollisena tai yrittäjänä, niin kerro Mitä!
Tarttis jonkun homman tähän osa-aikaisen yrittäjyyden kylkeen...
Kommentit (26)
Koodailen it-firmalle ihan palkollisena työntekijänä.
Henkilöstöhallinnon hommia; tuntikirjauksia jne.
Data-analyysejä ja joskus it-ylläpitotoimia.
It alan töitä globaalissa firmassa jossa suurin osa tiimin jäsenistä on joka tapauksessa jossain muualla. Ei ole väliä istunko Skypepalaverissa toimistolla vai kotona.
Ammaativedonlyöjä. Enimmäkseen futista, mutta välillä myös lätkää
Olen työttömänä kesämökillä. Viime syksynä sain kuulla, että työttömän ei ole pakko olla aina kotonaan.
Oikolukemista. Olen suomen kielen maisteri.
IT-alalla järjestelmäasiantuntijana, koulutukseltani tietojenkäsittelyn tradenomi. Teen etänä pari päivää kuukaudessa, mutta mahdollista olisi tehdä paljon enemmänkin etänä jos itse haluaisin.
Talous- ja kiinteistöhallinnon hommia
Globaali bisnes cbd-tuotteiden parissa. Ei aloitus- tai muita maksuja. Verkkokauppa ym tulee yrityksen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
It alan töitä globaalissa firmassa jossa suurin osa tiimin jäsenistä on joka tapauksessa jossain muualla. Ei ole väliä istunko Skypepalaverissa toimistolla vai kotona.
Sama juttu.
Tutkija. Välillä tosin täytyy käydä kentällä keräämässä dataa, kokoustamassa ja esittelemässä tuloksia.
En ole tainnut koskaan tehdä mitään suoraan vastikkeellista kokonaan etänä, korkeintaan sähköposteja ja hakemuksia osana omaa yrittäjyyttäni.
Voisin kuvitella, että minulle maksettaisiin oman alani konsultoinneista tai tekstin tarkistuksista, joita tekisin etänä. Niistä on maksettu ennenkin, mutta olen tähän asti aina käynyt tapaamassa tilaajia, heidän toiveestaan.
Olen kääntäjä. Mutta en tee varsinaisesti työtä etänä, vaikka sitä kotoa käsin teenkin.