Syyslomalla kerkiää pitämään vain to-su lomaa
Vähän harmittaa, mutta näinhän se aina menee. Mitä noin lyhyellä lomalla taas kerkiäisi tekemään? Ainakaan kykpylään ei kannata mennä, niissä aina ruuhkaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäänsä pystyy pitämään lomaa syysloman aikaan, jos ei erikseen säästä kesälomasta? En itse ainakaan vuosiin ole ollut syyslomalla ja aiemminkin korkeintaan päivää-paria palkattomalla vapaalla. Tosin tuskin tuo ysiluokkalainen enää kaipaa vanhemmistaan kaveria lomalle.
Me kun ollaan yrittäjiä niin tänä vuonna ekaa kertaa 10v pystyttiin pitämään 2 viikkoa kesälomaa, sitten on muutama päivä syyslomaa ja ehkä viikko tai maksimissaan kaksi joululomaa. Lapsen kannalta olisi kiva välillä lomailla. Ap
Mulla on vapaata koulujen syyslomaviikolla vain maanantaina. Revi siitä.
Onneksi esikoinen on jo aikuinen ja ajokortillinen, voi viedä pienemmät sisaruksensa lomalle. Opiskelija siis hänkin ja siksi lomalla sen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäänsä pystyy pitämään lomaa syysloman aikaan, jos ei erikseen säästä kesälomasta? En itse ainakaan vuosiin ole ollut syyslomalla ja aiemminkin korkeintaan päivää-paria palkattomalla vapaalla. Tosin tuskin tuo ysiluokkalainen enää kaipaa vanhemmistaan kaveria lomalle.
Me kun ollaan yrittäjiä niin tänä vuonna ekaa kertaa 10v pystyttiin pitämään 2 viikkoa kesälomaa, sitten on muutama päivä syyslomaa ja ehkä viikko tai maksimissaan kaksi joululomaa. Lapsen kannalta olisi kiva välillä lomailla. Ap
Tuostahan tulee jo melkein yhtä monta lomapäivää kuin tavallisilla työläisillä. Itse pidin kesällä 3 viikkoa lomaa, sitten on irtopäiviä ollut siellä sun täällä, talvilomaakaan en pysty pitämään näillä näkymin kuin ehkä hätäisesti päivän samaan aikaan teinin kanssa. Joululle voisi yrittää ympätä noita käyttämättä jäämässä olevia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänkin kannattaa muistaa ettei ole korvaamaton ja työntekijät pärjäävät kyllä keskenäänkin sen viikon kun yrittäjä pitää lomaa.