En tajua yhtä miestä
Mitä ajatuksia tämä herättää?
On yksi mies jonka näen ainakin vilaukselta muutaman kerran viikissa. Tosi komea ja olen vähän ihastunut.
Kun minulla on nätit, vaikkakin aina asialliset, vaatteet ja meikkiä, jolloin muut miehet huomaavat minut kadullakin ja katselevat, niin niinä päivä tuo mies ei tunnu huomaavan, että olen olemassa. Siis ei teeskentele, vaan oikeasti ei huomaa, eikä välitä yhtään.
Niinä päivinä, kun mulla on rönttövaatteet, olen pukeutunut muodottomaan säkkiin ja tukka on likainen, eikä ole meikkiä eli aivan kauhea näky, se mies tulee tietenkin vastaan ja silloin hän heti huomaa minut, moikkaa oma-aloitteisesti ja hymyilee, huvittuneesti kyllä, mutta myös flirttailevasti.
En tajua. Selittäkää?
Kommentit (41)
Vähänpä on huolia, jos yhtä vaan et tajua!
Semmoisia ajatuksia että miksi et ole jo hänen kanssaan? Oletko varattu ja nautit kun sinuun ihastutaan.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko näitä kommentteja.
Laittautuneella versiolla tarkoitan sitä, että on ripsiväriä ja vähän kajalia ja naiselliset vaatteet ja pitkä tukka on auki.
Rönttöisellä sitä, että ei ole yhtään mitään meikkiä ja tukka on mummonutturalla ja vaatteet ovat ihan muodottomat ja yätimäiset.
Ei ole mitenkään mahdollista, että kukaan mies pitäisi mua vetävämpänä tuossa jälkimmäisessä lookissa.
Ap
Kuvat jakoon, katsotaan kumpi näyttää aavee raadin mukaan paremmalta.
Mutta optimitilanne olisi nainen mikä näyttäisi hyvältä ilman meikkiä rönttävaatteissa, meikillä ei menisi ainakaan paljon huonommaksi.
Kuka tämä mies on? Mistä edes tunnet hänet? Miksi hän moikkaa?
Ettekö koskaan ole jutelleet? Miksi hän ei huomaa sinua "laitettuna", mutta moikkaa rönttävaatteissa? Onko mies ihan normaali? Miehen käytös kuulostaa oudolta.
Jos mies on varattu eikä halua asettaa itseään kiusaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin katson ennemmin rennon tai persoonallisen näköistä miestä kuin viimeisen päälle sliipattua tai överibodattua. Itse kuljen tykkäämissäni vaatteissa, hillitysti meikattuna ja pitkä tukka ponnarilla.
N37
Sama juttu, tyyliltään persoonallinen mutta kuitenkin rento mies kiinnittää huomion paljon ennemmin kuin viimeisen päälle laitettu. No, enpä ole itsekään se, joka viettää aikaa peilin edessä tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan ole jutelleet? Miksi hän ei huomaa sinua "laitettuna", mutta moikkaa rönttävaatteissa? Onko mies ihan normaali? Miehen käytös kuulostaa oudolta.
Mies on kollega eri osastolta. Mielestäni äärimmäisen komea, minulla taas on huono itsetunto, joten on vaikea uskoa, että kukaan mies pitäisi ulkonäöstäni pahimmillaan laittamattomana. Varsinkin kun olen nätti vähän laitettuna.
Sitä en juuri tiedä, miksei hän tunnu huomaavan olemassaoloani, kun olen kaumis. Ei ikäänkuin huomaa, että olen edes olemassa. Joskus olen ohimennessä itse tervehtinyt, mutta mies on katsonut kuin ilmaa eli ihan kuin ei edes havaitsisi minua. Mutta silloin kun olen niin hirveän näköinen, että suunnilleen hävettää liikkua ihmisten ilmoilla, niin silloin hän huomaa ja hymyilee, ja ehkä kuvittelen, että huvittuneesti.
En ole tosiaan koskaan tavannut tällaista miestä ja siksi ihmettelen. Yleensä miehet ovat mielestäni sellaisia, etteivät huomaa rumia naisia ja huomaavat ja katsovat kauniita.
Ap
Mullakin on yks työkaveri joka katselee pitkään silmiin ja hymyilee huvittuneen oloisena. Mietin, että leikitteleekö vaan mun tunteilla, kun huomaa, että tunnen vetoa häneen.
Ihan sama, kummasta tykkää enemmän, eiköhän terve ihminen moikkaa tuttuja välittämättä siitä, mitä niillä sattuu olemaan tänään päällä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko näitä kommentteja.
Laittautuneella versiolla tarkoitan sitä, että on ripsiväriä ja vähän kajalia ja naiselliset vaatteet ja pitkä tukka on auki.
Rönttöisellä sitä, että ei ole yhtään mitään meikkiä ja tukka on mummonutturalla ja vaatteet ovat ihan muodottomat ja yätimäiset.
Ei ole mitenkään mahdollista, että kukaan mies pitäisi mua vetävämpänä tuossa jälkimmäisessä lookissa.
Ap
On mahdollista. Kiinni oleva, siis ponnarilla, nutturalla tai leteillä, tukka sopii useimmille ellei kaikille naisille paremmin kuin pikkulapsimaisesti avoinna olevat pitkät hiukset. Ja niissä 'muodottomissa' vaatteissa saattaa perseesi näyttää paremmalta ja sinä kokonaisuudessaan muutenkin naisellisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kollega eri osastolta. Mielestäni äärimmäisen komea, minulla taas on huono itsetunto, joten on vaikea uskoa, että kukaan mies pitäisi ulkonäöstäni pahimmillaan laittamattomana. Varsinkin kun olen nätti vähän laitettuna.
Sitä en juuri tiedä, miksei hän tunnu huomaavan olemassaoloani, kun olen kaumis. Ei ikäänkuin huomaa, että olen edes olemassa. Joskus olen ohimennessä itse tervehtinyt, mutta mies on katsonut kuin ilmaa eli ihan kuin ei edes havaitsisi minua. Mutta silloin kun olen niin hirveän näköinen, että suunnilleen hävettää liikkua ihmisten ilmoilla, niin silloin hän huomaa ja hymyilee, ja ehkä kuvittelen, että huvittuneesti.
En ole tosiaan koskaan tavannut tällaista miestä ja siksi ihmettelen. Yleensä miehet ovat mielestäni sellaisia, etteivät huomaa rumia naisia ja huomaavat ja katsovat kauniita.
Ap
Olen aika varma että minä tuntisin samoin kuin tuo mies. Viimeisen päälle laitettuja pissiksiä mahtuu viisitoista tusinaan ja minua kiinnostavat aivan toisenlaiset naiset.
Jos hän ei tajua, että te olette sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän tietää, että olen sama.
Tosi mysteeri kyllä tuo miehen käytös.
Ap
Johtopäätös: haluat miehen huomion, joten mene joka päivä töihin homssuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
kaunis nainen on kaunis hompsuisenakin. Tietenkin likainen tai epäpuhdas on sitten eri asia.
mies51v
Epäilenpä tuota tarinaasi. Oletko vain sattumalta kohdannut hänet ns. kauniina hänen huonona päivinään. Tästä outo reaktio. Minkäikäinen mies on ja onko varattu? Nämä voisivat selittää asiaa.
Sullahan menee tosi hyvin, jos et tajua yhtä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän muutaman kerran viikossa näkee häntä, niin tuskin edes mies on niin tyhmä, ettei tunnista jo kävelytyylistä ja olemuksesta naisen.
mies51v
Mahdollista mutta erittäin epätodennäköistä.