Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua yhtä miestä

Vierailija
19.09.2019 |

Mitä ajatuksia tämä herättää?

On yksi mies jonka näen ainakin vilaukselta muutaman kerran viikissa. Tosi komea ja olen vähän ihastunut.

Kun minulla on nätit, vaikkakin aina asialliset, vaatteet ja meikkiä, jolloin muut miehet huomaavat minut kadullakin ja katselevat, niin niinä päivä tuo mies ei tunnu huomaavan, että olen olemassa. Siis ei teeskentele, vaan oikeasti ei huomaa, eikä välitä yhtään.

Niinä päivinä, kun mulla on rönttövaatteet, olen pukeutunut muodottomaan säkkiin ja tukka on likainen, eikä ole meikkiä eli aivan kauhea näky, se mies tulee tietenkin vastaan ja silloin hän heti huomaa minut, moikkaa oma-aloitteisesti ja hymyilee, huvittuneesti kyllä, mutta myös flirttailevasti.

En tajua. Selittäkää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaat varmaan huonosti jos kulkuriolemuskin on parempi.

Vierailija
2/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään luonnollisemmasta ja rennosta naisesta. Monet miehet pitää. Liian laittautunut nainen vaikuttaa vaikealta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki ei tykkää laitetuista naisista. 

Vierailija
4/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sopivasti laitetuista. En tykkää laitetuista akselilla.

Vierailija
5/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään luonnollisemmasta ja rennosta naisesta. Monet miehet pitää. Liian laittautunut nainen vaikuttaa vaikealta ihmiseltä.

Ja ylimieliseltä. Terveellä itsetunnolla varustettu uskaltaa olla vähän hopsuinenkin. Itsetunto on se mikään vetää enemmän puoleensa kuin meikki.

Vierailija
6/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laittautuneista tykkää ne jotka on itsekin vähän epävarmoja ja sitä omaa egoa nostatetaan näyttelyesineellä.

Vierailija
7/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se tajusi, että sä olet kiinnostunut kun aloit meikata ja haluaa tehdä selväksi että moikkaa muuten vaan mutta ei halua kanssasi suhdetta.

Vierailija
8/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki ei tykkää laitetuista naisista. 

Jep. Ihan samalla tavalla kuin naistenkin maku vaihtelee miesten suhteen. Toisiin vetoaa enemmän vähän pöllähtänyt look kuin viimeisen päälle sliipattu.

Vierailija
9/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylimieliseltä. Terveellä itsetunnolla varustettu uskaltaa olla vähän hopsuinenkin. Itsetunto on se mikään vetää enemmän puoleensa kuin meikki.

No kyllä mieluummin kaunis epävarma nainen meikattuuna kuin itsevarma rumilus, mutta jokaiselle on omansa:)

Vierailija
10/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko näitä kommentteja.

Laittautuneella versiolla tarkoitan sitä, että on ripsiväriä ja vähän kajalia ja naiselliset vaatteet ja pitkä tukka on auki.

Rönttöisellä sitä, että ei ole yhtään mitään meikkiä ja tukka on mummonutturalla ja vaatteet ovat ihan muodottomat ja yätimäiset.

Ei ole mitenkään mahdollista, että kukaan mies pitäisi mua vetävämpänä tuossa jälkimmäisessä lookissa.

Ap

Vierailija
11/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuneita naisia menee kolmetoista tusinaan; kaikki meikkeineen yleensä samalla kaavalla maalattuja, hiustenväri ehkä vaihtuu.

Vierailija
12/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko näitä kommentteja.

Laittautuneella versiolla tarkoitan sitä, että on ripsiväriä ja vähän kajalia ja naiselliset vaatteet ja pitkä tukka on auki.

Rönttöisellä sitä, että ei ole yhtään mitään meikkiä ja tukka on mummonutturalla ja vaatteet ovat ihan muodottomat ja yätimäiset.

Ei ole mitenkään mahdollista, että kukaan mies pitäisi mua vetävämpänä tuossa jälkimmäisessä lookissa.

Ap

Kyllä se mahdollista on.

Vierailija
13/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän höperö, ap?

Ei ole olemassa mitään standardi-ihmistä, kauneutta ja muuta, josta kaikki pitävät.

Tietenkin voi yleisesti todeta, että onpas kaunis tai hyvännäköinen tai upea kroppainen ihminen, mutta ei se sitä tarkoita, että automaattisesti pitää tuosta ihmisesti, ihastuu häneen heti, saati sitten rakastuu.

Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat mitä erilaisempiin ihmisiin, se on tosiasia, jolle kukaan ei mahda mitään.

Tuntuu vahvasti siltä, ettei tuolla miehellä ole ainakaan suurempaa kiinnostusta sinua kohtaan, toisin kuin itselläsi häntä kohtaan.

Ei pelkillä vaatteilla ja meikeillä miestä saa omakseen, ainakaan pysyvästi. Pitää siinä olla jotakin muutakin.

Vierailija
14/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todennäköisempää kuitenkin, että se mies pitää niin rumana, että ikäänkuin tekee pilaa kustanuksellani?

Ao

Vierailija
15/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todennäköisempää kuitenkin, että se mies pitää niin rumana, että ikäänkuin tekee pilaa kustanuksellani?

Ao

Ei. Tuo on ajatuksenakin järjetön.

Vierailija
16/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän harva nainen osaa meikata tyylikkäästi. Se on itse asiassa aika luotaantyöntävää, jos nainen ei osaa meikata tai yrittää meikillä selvästi peittää liikaa. Tai yksinkertaisesti käyttää arjessa aivan liian vahvaa meikkiä. Antaa teennäisen ja pinnallisen kuvan näin miehen näkökulmasta.

Vierailija
17/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao

Nyt on spekulointisi lähdössä lapasesta ja lipsumassa vainoharhaisuuden puolelle.

Vierailija
18/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao

Minusta tämä on hyvinkin mahdollista.

Vierailija
19/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin katson ennemmin rennon tai persoonallisen näköistä miestä kuin viimeisen päälle sliipattua tai överibodattua. Itse kuljen tykkäämissäni vaatteissa, hillitysti meikattuna ja pitkä tukka ponnarilla.

N37

Vierailija
20/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi