Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hillo ja Pillupäiväkirjat eivät voimaannuta minua vaan tekevät minut pahoinvoivaksi

Vierailija
19.09.2019 |

Olenko jotenkin huono ihminen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

emt älä sit kato niitä? en ymmärrä ongelmaa

Vierailija
2/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylestä on tullut por-no ja seksikanava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisten tasa-arvoasioista puhuttaessa aina jonkun täytyy olla tissit paljaana tai lettu levällään rääkymässä koko kansan edessä.

Vierailija
4/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Vierailija
5/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit keksivät pillun aina uudelleen. Hohhoijaa!

Vierailija
6/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylestä on tullut por-no ja seksikanava.

Tuskin tarkoitat heteroseksiä.

Vierailija
7/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naisten tasa-arvoasioista puhuttaessa aina jonkun täytyy olla tissit paljaana tai lettu levällään rääkymässä koko kansan edessä.

Mutta näissä tv-ohjelmissa ei olekaan.

Ehkä tarkoititkin jotain muuta, jossain toisaalla.

Mutta että olisi koko kansan edessä, kuulostaa huuhaalta.

8/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillossa on kieltämättä joskus ihan hyviä oivalluksia, tuota toista ei ole tullut katsottua.

Joo mutta pistä napit korvaan ja volume täysillä rupea Kaija Koota kuuntelemaan, kyllä se voimaantuminen siitä lähtee 👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissäkään puhuttu siitä kuinka miehet rakastavat runsaasti ulos häpyraosta roikkuvia sisempiä häpyhuulia.

Minun tasa-arvossani tämä on tärkeä premissi.

Millaisista Hopeakettu pitää - ulkonevista vai huomaamattomista häppäreistä?

Vierailija
10/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos et vain katso niitä. Mä en ole katsonut kumpaakaan ohjelmaa, enkä aio katsoa. En oikein usko, että ehdit niitä oikeasti seurata, kun päiväsi menee siihen, että teet niistä avauksia täällä.

Vierailija
11/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun mielenvikaisten kanssa on tekemisissä, niin rupeaa voimaan pahoin. 

Kannattaa psyykata itsensä siihen tilaan, että en minä ole tämä. Minä vain tarkkailen tämän piruparan ulostuksia.

12/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näissäkään puhuttu siitä kuinka miehet rakastavat runsaasti ulos häpyraosta roikkuvia sisempiä häpyhuulia.

Jos voimaantuminen saa kuntoon tuolla Kaija Koolla niin eheyttäminen toimii sitten Katri Helenan avulla, lauluna tietenkin Katrin versioima kappale: Vanha nainen hunningolla👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän kunnon runsaasta turpeasta rönttösestä missä on kunnon häppärit.

Sellainen pelkkä viiva missä reikä ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
14/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kun mielenvikaisten kanssa on tekemisissä, niin rupeaa voimaan pahoin. 

Kannattaa psyykata itsensä siihen tilaan, että en minä ole tämä. Minä vain tarkkailen tämän piruparan ulostuksia.

Vaihtoehtona ei ole se, että jättää tarkkailematta niitä? Pakko katsoa, vaikkei tykkää?

Vierailija
15/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetäänkö ohjelmassa tissejä ja pilluja?

Vierailija
16/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelmassa olis "normaaleja" naisia eikä jotain marginaalin edustajia niin kiinnostaisi enemmän. Tunnen tuon yhden,kasvoin hänen kanssaan ja nyt vaan ihmetyttää miten joku saa itsensä tuohon tilaan. Suurin osa feministeistä on aivan tavallisia naisia, ei me postata takapuoli pystyssä provosoivia kuvia instagramiin tai lätkästä teipin palasia nännien peitoksi ulos lähtiessä. Kannattaa vilkasta neitien ig-tilejä niin saa vähän paremman kuvan tästä heidän toiminnastaan... pyrkivät vaan huomiota herättämään. Herättäisivät huomiota hankkimalla korkean koulutuksen ja merkityksellisen työuran.

Tumma nuori nainen puhui eniten asiaa ja oli siedettävin muutenkin...

Vierailija
17/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän kunnon runsaasta turpeasta rönttösestä missä on kunnon häppärit.

Sellainen pelkkä viiva missä reikä ei ole mistään kotoisin.

Näinpä tuo on!

Ikävä kuulla että joku on valmis vaihtamaan vulvan runsaiden huulien imemisen populaarimusiikin kuuntelemiseen.

Vierailija
18/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelmassa olis "normaaleja" naisia eikä jotain marginaalin edustajia niin kiinnostaisi enemmän. Tunnen tuon yhden,kasvoin hänen kanssaan ja nyt vaan ihmetyttää miten joku saa itsensä tuohon tilaan. Suurin osa feministeistä on aivan tavallisia naisia (ja miehiä?), ei me postata takapuoli pystyssä provosoivia kuvia instagramiin tai lätkästä teipin palasia nännien peitoksi ulos lähtiessä. Kannattaa vilkasta neitien ig-tilejä niin saa vähän paremman kuvan tästä heidän toiminnastaan... pyrkivät vaan huomiota herättämään. Herättäisivät huomiota hankkimalla korkean koulutuksen ja merkityksellisen työuran.

Tumma nuori nainen puhui eniten asiaa ja oli siedettävin muutenkin...

Vierailija
19/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli Iltalehdessä hyvä kolumni, Loirin seksi yök mutta milleniaalien pep-puseksi ihanaa tms...

Vierailija
20/23 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä feministitkin haluavat esitellä itseään kaikelle kansalle niin kuin missit, tositvpellet ja kaikki someselfietyrkytkin. Kaikilla vaan ei ole miellyttävä ulkonäkö, joten pitää keksiä joku muu tekosyy itsensäpaljastelulle.