Saara Aallon visiot johti pettymyksiin
https://www.is.fi/viihde/art-2000006243463.html
Mutta kun kukaan ei tsemppaa niin Meri pelastaa
Kommentit (809)
Ihmettelin, miksi joululevyn kansainvälisen version kansikuva on niin kökkö, mutta syynä taitaa olla se, että levy-yhtiönä on No Fear Music.
Suomalainen Warnerin versio on mielestäni todella hyvä (kansikuvaa myöten). Voi, kun Saara pääsisi tekemään yhtä hyvin toteutettua musiikkia myös englanniksi.
Nyt kun ollut haastattelua missä pariskunta kertoo avoimesti työuupumuksistaan, mietityttää eikö molempien hyvinvoinnin takia kannattaisi ottaa ammattilaiset pyörittää managerointia ym. Ja antaa myös levy-yhtiölle hieman enemmän sananvaltaa.
Laulunkirjoittelu, laulaminen ja esiintyminen Saaralle, Meri taustalla henkisenä tukena puolisona. Mikään ei estä heitä olemasta yhdessä, jää aikaa perhe-elämälle kun töitä ei tehdä yhdessä 24/7. Toiv .tasapaino löytyy. Kuulostaa hullulta touhulta, ei kukaan voi jaksaa tollasta tahtii.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ollut haastattelua missä pariskunta kertoo avoimesti työuupumuksistaan, mietityttää eikö molempien hyvinvoinnin takia kannattaisi ottaa ammattilaiset pyörittää managerointia ym. Ja antaa myös levy-yhtiölle hieman enemmän sananvaltaa.
Laulunkirjoittelu, laulaminen ja esiintyminen Saaralle, Meri taustalla henkisenä tukena puolisona. Mikään ei estä heitä olemasta yhdessä, jää aikaa perhe-elämälle kun töitä ei tehdä yhdessä 24/7. Toiv .tasapaino löytyy. Kuulostaa hullulta touhulta, ei kukaan voi jaksaa tollasta tahtii.
Saara ei ikinä saavuta menestystä ennen kuin tilaa ne laulunsa oikealta lauluntekijältä.
Saara taitaa olla siunatussa tilassa. Vasta puhui miten haluaa jälkikasvua, nyt hehkuttavat instassa "ihania uutisia" sen erikoisemmin tarkentamatta, ja Saara on alkanut pukeutua ihmeellisen löysiin vaatteisiin vs. aiemmat. Nyt vain odotellaan uutta big annoucementtia.
Vierailija kirjoitti:
Saara taitaa olla siunatussa tilassa. Vasta puhui miten haluaa jälkikasvua, nyt hehkuttavat instassa "ihania uutisia" sen erikoisemmin tarkentamatta, ja Saara on alkanut pukeutua ihmeellisen löysiin vaatteisiin vs. aiemmat. Nyt vain odotellaan uutta big annoucementtia.
ja joi limua siinä kun muut viiniä...
Oon just kuunnellu Saaran uutta joulubiisiä Every Christmas Day, jonka Kylie Minogue ja hänen tiimi tehny. Aivan mahtava!!!! Just tällaista pop tyylii oon toivonu Saaralta. Hänen äänensä on niin pehmee ja soljuva ja luonnollinen tässä biisissä. Oon aina kokenu Saaran äänen jotenkin kovana ja raakana ja yliyrittämisenä. Kaikki se on kadonnut tässä biisissä! Oon siis haltioissani tästä!!! Voi Saara, jos saisin tällaisella sävyllä tehdyn pirskahtelevan, elämän iloisen pop albumin, musta tulis ISO fani!!!!
Tämä on se kadoksissa ollut visio.
miten käy musikaaalin jos tulee vauva
Meri Sopanen pitäisi irtisanoa managerin tehtävistä. Hän on entinen fani, nykyinen vaimo. Saaran pitäisi antaa itsestään vähän erilainen julkisuuskuva. Mutta hän taitaa olla vaikea ihminen kun haluaa olla vain ”mukavien” ihmisten ympäröimänä jotka eivät kritisoi hänen päätöksiään millään tavalla. Sori mutta siten ei tehdä hyvää taidetta. Edellinen konserttisalikietue oli hot mess. Meri istui salin reunalla ja puhui laulujen aikana ystävänsä kanssa. Hihitys ja höpöttely peitti osittain laulun. Saaralla ei ole hittibiisiä. Hän laulaa covereita ja julkaisee musaa itse. Hänellä oli momentti mutta hän pilasi sen. Ilman oikeanlaista levy-yhtiön opastusta ja median hallintaa hänestä tulee amatöörimäinen ja sekava julkisuuskuva.
Noin sitä vaan selitetään se maitojunalla kotiin palaaminen. Ainoalla Lontoon keikalla vain kourallinen ihmisiä ja ensi vuonna tulee brexit.
Ja yhtäkkiä hehkutetaan miten maassa "jossa ei ole minulle mitään" onkin taas niin ihana keikkailla.
Mun mielestäni Saara laulaa tosi kauniisti tässä. Taivas sylissäni, Ylen aamu.
Enemmän tällaista laulutyyliä ja vähemmän sitä pop-prinsessa-hihhulointia. Ja pois tuo sivusiili niin hyvin menee!
Naimisiin olis visio ainakin nyt.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f2a4354-eb1f-4777-8181-003b8e…
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin olis visio ainakin nyt.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f2a4354-eb1f-4777-8181-003b8e…
Euroviisujen aikaan oli kanssa kuulema jo myös hääpäivä päätetty ja hääkutsut lähetetty. Taas sama virsi.
Sen piti mennä naimisiin 8.8.2018.
Mutta eihän se voi mennä naimisiin kun sittenhän sillä ei olisi mitään koukkua jolla roikkua julkisuudessa. Kun alkaa noi loputtomat burnoutit olla taputeltu jo.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se voi mennä naimisiin kun sittenhän sillä ei olisi mitään koukkua jolla roikkua julkisuudessa. Kun alkaa noi loputtomat burnoutit olla taputeltu jo.
Seuraavaksi perheenlisäystä. Kyllä sillä aina johonkin Ilta-Sanomien äitienpäivähaastatteluun silloin tällöin pääsee. Harmi kun sateenkaariperheet ei tänäpäivänä ole enää mikään kovin ihmeellinen juttu, ei pääse Saara silläkään syyllä parrasvaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon virolaisena ammattimuusikkona, että erityisesti on jäänyt mieleen se kuva lehtiotsikoissa, missä pyörittelee p....ttä rikkinäisissä verkkosukkahousuissa jossain pripaid konsertissa. Ja sitten se jatkuva puku-Merin kanssa itsensä esittely ja avauduminen lehtijutuissa. Ja ennenkaikkea se, että hän ei kirjoita/ esitä hyvää omaa musaa vaan toisten kuuluisaksi tekemiä biisejä. Ihmiset haluaisivat kuunnella hyviä biisejä hyvän laulajan esityksessä. Yksinkertaisuus olisi valttia. Tehtääkseen hyvää musiikkia, pitää olla myös perhe-asiat kunnossa, voisi olla lapset ja mies( tai no joo-puoliso). Mitä on jäänyt käteen sillä kyseisellä naisella?
Virolainen ammattimuusikko? Salli mun nauraa! Virosta ei tule minkään alan ammattilaisia, koko maa on jostain Neuvostoliiton konkurssipesästä haalittua, arvotonta ylijäämämoskaa. Nimeä yksikin virolaisartisti, joka on menestynyt länsimaissa. Ei sellaisia ole, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi-ilmoitus on saapunut
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kesalla-naimisiin-Saara-Aallon-ja-Meri-ra…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi-ilmoitus on saapunut
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kesalla-naimisiin-Saara-Aallon-ja-Meri-ra…
Pitäähän sitä taaaaaaas vanhalla uutisella sitä musikaalia markkinoida.
Minkäköhän vision hän nyt kehittää sitten kun musikaali on ohi toukuun lopulla? No, tylsää ei ole kun tätä daamia seurailee. Toivottavasti vähän tyylikkäämpi visio vrt aiempi röyhelösirkusmeininki, sekä musiikillisesti että stailistin osalta.
Saanemme koko kevään nähdä uusia lehtiotsikoita...
Se ei osaa pelata vahvuuksillaan. Monella on toi sama ongelma. Julkisuuskuva on liian ärsyttävä naapurin tyttö. Ehkä karisma puuttuu tai se joku.
Stailisti vaihtoon.