Pystyisitkö missään olosuhteissa ulosteensiirtoon?
Kommentit (18)
Ei se niin mee....
Ja jos oot veriripulilla vuoden niin sano sitten uudelleen
Olen ollutkin. Annettiin sen verran kovat lääkkeet ettei tuntunut missään.
Tietysti pystyisin. Jos sairauteen on hoito, tottakai otan sen iloiten vastaan.
Spermansiirtoon olen osallistunutkin.
Todellakin pystyisin ja mielelläni olisin ottanut ulosteensiirron, jos niitä olisi tehty, kun oma sairauteni oli pahimmillaan. T. Suolistosairaudesta kärsivä ja suolileikattu.
Tottakai, ymmärtäkseni se uloste on nieltävänä kapselina. Ei siinä paskaa lusikalla suuhun työnnetä.
Kuvitteletko, että se tulee suun kautta, vai miksi et pystyisi? Minä voisin kokeilla vaikka heti, jos se toisi vieläkin terveemmän suoliston. Nytkin jo hyvä, mutta kiloja sai tulla vähän hitaammin :)
No, ei kait mun tarvitsisi sitä itse itselleni tehdä, joten miksi ei?
Miks mua häiritsis jos peräsuoleen laitetaan toisen kakkaa!?
Miettikö ap että joutuu syömään naapurin kakan?
Luovuttajan pitää olla perusterve eikä hänellä saisi olla piileviä sairauksia ja viimeisestä antibioottikuurista pitäisi mielellään olla ainakin vuosi.[1] Liuosta varten otetaan desilitran verran ulostetta, joka liotetaan nesteeseen, kuten veteen, keittosuolaan tai maitoon. Liuoksesta siivilöidään kiinteät aineet pois. Käytetyn liuoksen määrä on 200 – 500 ml. Liuos viedään paksusuoleen jollain kolmesta menetelmästä:
Gastroskopia, Peräruiske tai kolonoskopia
-wikipedia
Kyllä. Tosin minulla on niin hyvälaatuista ulostetta itselläni, että tahtoisin ryhtyä luovuttajaksi.
Ihan saman tien suostuisin, jos saisin joltain hoikalta/normaalipainoiselta tervettä nälänsäätelyä ja painonhallintaa tukevan ulostesiirteen.
Tietenkin! Vaihtoehtoina olisi varmaan kärsiä sairaudesta tai hoitaa se leikkaamalla tai lääkkeillä, jotka molemmat aiheuttavat sitten omat ongelmansa. Miksi en turvautuisi varsin luonnolliseen hoitotapaan?
En ole tarvinnut antibioottikuureja ja syön terveellisesti. Syön myös kypsentämättömiä kasviksia monipuolisesti ja muuten kasvispitoisesti höystettynä, kalalla, kananmunalla ja vaalealla lihalla. Viljelen osan ruoastani itse eli olen tekemisissä myös maaperän mikrobien kanssa.
14.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tosin minulla on niin hyvälaatuista ulostetta itselläni, että tahtoisin ryhtyä luovuttajaksi.
Sama täällä. Voisin vaikka lähettää postipakettina joillekin valituille henkilöille.
Kyllä, suitse tapahtuvaan.
Kunnon kurlaus best!