Miksi niissä "Brunbergin suukoissa" on ne rumpuja soittavat ja suutelevat alkuasukkaat edelleen paketin päällä?
Mikä on se mielleyhtymä joka ihmisille niistä tulee? Vaikka ei saakaan ääneen sanoa.
Kommentit (60)
Remu neekerinpusulaatikon kanteen on sama kuin tunkisi Husu Husseinin kuvaa leijonapastillirasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne€keri
Ei vaan neekеri.
Oho! Miten sä ton teit?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vanhat ajat takaisin!
Pienenä katoin tätä telkkarista eikä kukaan saanut mitään paskahalvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne€keri
Ei vaan neekеri.
Oho! Miten sä ton teit?
27. tason neekerimagiaa, ahkera neekerinpusujen nauttiminen auttaa suoritukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah saisinpa nyt suun täyteen sitä vaniljavaahtoa... parasta
Mielleyhtymä Loirin liukastumisiin: täydellinen.
Mä en ymmärtänyt. Liukastuiko Loiri valkoiseen vaahtoon? Partavaahtoon? Kermavaahtoon? Vai ihanko suklaasuukkojen vaahtoon?
Voisiko joku pursottaa mun suuhun sitä suukkojen vaniljavaahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa homolta.
Eikö sen kuvan vois myös poistaa! En mäkään cp-vammaisena haluais et jotain tuotetta myytäis separin suudelmana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa homolta.
Miksi? Olen nainen. Ei tosin väliä kuka sitä pursottaa, kunhan pursottaa niin, että suu on ihan täynnä ja voin tuntea sen vaahdon pehmeyden jokaisessa kohdassa suuni limakalvoja ja kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vanhat ajat takaisin!
Pienenä katoin tätä telkkarista eikä kukaan saanut mitään paskahalvauksia.
en minäkään järkyttynyt "kuka pelkää mustaa miestä?"-pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen kuvan vois myös poistaa! En mäkään cp-vammaisena haluais et jotain tuotetta myytäis separin suudelmana!
No eihän noita myydä kun Brunbergin suukkoina?
Minä olen valkoihoinen. Kyllä valkosuklaa pitää poistaa markkinoilta! Rasistista.
Miksi koskenlaskija juustossa on pellavapäinen skandinaavi eikä kikkarapäinen muunmaalainen ?
Kun olin aikoinaan armeijassa päivystäjänä, niin jotkut varusmiehet saattoivat saada rangaistukseksi jostain törmäilystään poistumiskieltoa eli inttislangilla "pekkaa". Nuo poistumiskiellossa olevat varusmiehet kävivät sitten tietyn väliajoin kuittaamassa nimikirjoituksella poistumiskieltokirjaan että he ovat todellakin paikalla varuskunnassa. Joku huumorimies on sitten laittanut tuon poistumiskieltokirjan kanteen ison lakritsimainostarran, jossa todettiin rennosti että "ei ole Pekkaa parempaa".
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskenlaskija juustossa on pellavapäinen skandinaavi eikä kikkarapäinen muunmaalainen ?
Ssshhhh! Älä yllytä niitä...
Tulisiko joku ruiskuttamaan mun suuhun hyvin vatkatut munatotit?
ei ole Pekkaa parempaa
Haavisto 🥰
Eiks vois sit samalla olla valkosuklaa ja tummasuklaa suukkoja ja kuva jossa vaaleaihoinen ja tummaihoinen suutelis toisiaan?
Koskenlaskijaa ei ole myyty millään loukkaavalla ja rasistisella sanalla!
Olen asunut Saksassa ja jopa siellä ko pusut (samantyyliset siis) olivat ihan yleisesti negerkusseja, ei edes itä-Saksassa vaan ”sivistyneessä” luoteisosassa maata.
Eikös tässä nyt tummista ja rumpaleista ole kyse. Tummahan se Remukin on!