Houkuttaako teitä vieraiden kerrostalojen ovet ja rappukäytävät?
Minä katselen niitä kulkiessani ja haluaisin monesti mennä sisään. En siis mistään syystä. Ne vain näyttävät houkuttavilta. Olenko ainoa näin outo? Ovet yleensäkin kyllä houkuttavat :D
Kommentit (16)
Tälle fetissille ei taidakaan vielä olla nimeä. Onneksi olkoon, olet virallisesti perverssi.
Kyllä. Kovalla pakkasella erityisesti.
-postinjakaja-
Vierailija kirjoitti:
Tälle fetissille ei taidakaan vielä olla nimeä. Onneksi olkoon, olet virallisesti perverssi.
Ei se ole mikään fetissi tai perversio😑 Monenlaiset asiathan ihmisiä kiinnostavat.
Siis kiihotutko niistä jotenki s.eksuaalisesti vai mitä tarkoitat?
Ei. Oon raksalla töissä, on muutama rappukäytävä tullut nähtyä vuosien aikana. Voin paljastaa salaisuuden: Sen rappukäytävän oven takaa ei yleensä löydy kuin portaikko/hissi, kymmeniä metrejä käytävää ja hitosti ovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään fetissi tai perversio😑 Monenlaiset asiathan ihmisiä kiinnostavat.
Niin ne p.edofiilitkin sanoo.
Olen kiinnostunut vain talostanai jossa asun.
Muuta saavat asua aivan rauhassa omissa taloissaan, vaikka aina joskushan noita jonkin sortin kyttääjiä talon nurkillä näkyy.
Useinmiten ne ovat pieni nuorisojoukko, joka jossain kulmassa salaa polttelee sätkiää ja vkonloppuina kallistelevat kiellettyjä olupulloja.
Lähes kaikki talot murtosuojujattuja, ulkona kamaerat ja sisällä jykevämmät laitteet, eli luvaton hiippailu saattaa tulla kalliiksi. joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Siis kiihotutko niistä jotenki s.eksuaalisesti vai mitä tarkoitat?
En todellakaan mitenkään seksuaalisesti. Näyttävät vain houkuttelevilta. Haluaisin tarttua oven ripaan ja astua rappukäytävään, kiivetä ehkä portaita. :)
Ap
Olette kaikki ihan outoja. En minä noihin portaikoihin mene. Ne vain kiinnostavat, vaikka kyllä minäkin tiedän, mitä niissä sinänsä on. Outoa. En tiennyt olevani näin outo. Yleensähän kaikki kummallisuudet löytyvät hämmästyttävän monelta muultakin.
Tuollaista minulla ei ole, mutta minä lumoudun kun näen vanhempien kaupunkikerrostalojen sisäpihoja. On ihana katsella ja joskus myös lumoutua valoisista ikkunoista kun itse on pimeässä ulkona. Miettiä minkälaisia ihmisiä ikkunoiden takana elää. Kauniita kirjahyllyjä, valaisimia ja miksi ne näyttää aina onnellisuudelta? Minulle riittää katselu, ihailu kauempaa ja lumouden hetki. Ja minä en saa näistä minkäänlaista seksuaalista mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista minulla ei ole, mutta minä lumoudun kun näen vanhempien kaupunkikerrostalojen sisäpihoja. On ihana katsella ja joskus myös lumoutua valoisista ikkunoista kun itse on pimeässä ulkona. Miettiä minkälaisia ihmisiä ikkunoiden takana elää. Kauniita kirjahyllyjä, valaisimia ja miksi ne näyttää aina onnellisuudelta? Minulle riittää katselu, ihailu kauempaa ja lumouden hetki. Ja minä en saa näistä minkäänlaista seksuaalista mielihyvää.
Kiitos tästä! Juuri vastaavankaltainen on tuo oma rappukäytäväkiinnostukseni.
Ap
Hyvä aloitus, minäkin olen.
Haluaisin päästä tutkimaan vieraiden taloyhtiöiden rappuja, pyörävarastoja, kellareita.
Itse asiassa tämä lopulta johti yhdessä tapauksessa siihen, että ostin yhdestä poikkeuksellisen kiinnostavasta talosta sijoituskämpänkin - melkeinpä uteliaisuuttani.
Nyt onkin avaimet, ja taloon on hauska tehdä tutustumisretkiä!
(Ja joo, asun melko pienessä kaupungissa, joten sijoitus ei ollut kallis).
Ei, niissä kuitenkin leijuu lattiavahahaju ja epämääräinen ruoantuoksu ja joskus rööki, tai sitten semomen betoninen kellari-ilma, tai uusimmissa muovi ja metalli.
Ostin nykyisen asuntoni koska oli kiva mutta myös koska käytävässä oli tuulettunut hyvä ilma. Ja on vieläkin, talo on hyvin suunniteltu. 70-lukuinen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä tutkimaan vieraiden taloyhtiöiden rappuja, pyörävarastoja, kellareita.
Itse asiassa tämä lopulta johti yhdessä tapauksessa siihen, että ostin yhdestä poikkeuksellisen kiinnostavasta talosta sijoituskämpänkin - melkeinpä uteliaisuuttani.
(Ja joo, asun melko pienessä kaupungissa, joten sijoitus ei ollut kallis).
Tuo kuulostaa hauskalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja joo, asun melko pienessä kaupungissa, joten sijoitus ei ollut kallis).Tuo kuulostaa hauskalta!
...ja onkin sitä!
Talon asukkaista moni on jo tullut tutuksikin, mukavaa porukkaa. Myös yhtiökokouksissa on ollut mielenkiintoista käydä ja perehtyä talon historiaan.. vaikka mikään erityinen, vanha arvokohde ei olekaan. Silti mielenkiintoista, ulospäin tavallisen näköinen elementtikerrostalokin voi kätkeä vaikka mitä.
Öö...ei?