Parhaat ihonhoito tuotteet.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen yhdyssanasalva on varsin toimivaa.
Lukihäiriö on varmaan sinulle tuttu sana?
Tässä sulle muutama sana lisää: laiskuus koulussa ja sivistymättömyys.
Vastauksesi taitaa ammentaa aika paljon omia kokemuksiasi.
Kymppi kaikesta. Sulla?
Sä olet varmaan aivan ihana tuttavuus.
Kehen verrattuna? Sinuun. Hyvin todennäköisesti. Minulla synkkaa hyvin niiden ihmisten kanssa, joita tapaan toistuvasti. Siitäkin huolimatta että maailmankatsomukseni ei käy yksiin heidän kanssaan. Sinä taas luultavasti olet omien klooniesi ympäröimä.
Osaisitko avata kuinka tämä linkittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen yhdyssanasalva on varsin toimivaa.
Lukihäiriö on varmaan sinulle tuttu sana?
Tässä sulle muutama sana lisää: laiskuus koulussa ja sivistymättömyys.
Vastauksesi taitaa ammentaa aika paljon omia kokemuksiasi.
Kymppi kaikesta. Sulla?
Sä olet varmaan aivan ihana tuttavuus.
Kehen verrattuna? Sinuun. Hyvin todennäköisesti. Minulla synkkaa hyvin niiden ihmisten kanssa, joita tapaan toistuvasti. Siitäkin huolimatta että maailmankatsomukseni ei käy yksiin heidän kanssaan. Sinä taas luultavasti olet omien klooniesi ympäröimä.
Osaisitko avata kuinka tämä linkittyy aloitukseen?
Osaisitko avata miksi kommentti ei voi liittyä kommentoitavaan viestiin?
Käytettyäni vuosia ja vuosia kalliita merkkejä, päätin antaa tilaisuuden markettimerkeille.
Tuloksia: Lidlin puhdistus- yms tuotteet olivat ookoo, ei oikeastaan mitään mielipidettä. Garnier: sama kuin Lidl. L'Oreal: muuten ookoo, mutta tympeän hajun takia en pitänyt tuotteista. Lumenella seerumit ja kasvovedet ovat aivan käyttökelpoisia, mutta rasvat eivät imeydy kunnolla ja jäävät ikävästi iholleni kiiltämään. Mutta se, josta todella yllätyin oli Nivea! Tykästyin yövoiteeseen kaikkein eniten ja nyt olen hyvästellyt vajaan satasen maksavan Diorin yövoiteen. Voittaja löytyi halpistuotteista ❤
Traitor in Cosmetics kirjoitti:
Käytettyäni vuosia ja vuosia kalliita merkkejä, päätin antaa tilaisuuden markettimerkeille.
Tuloksia: Lidlin puhdistus- yms tuotteet olivat ookoo, ei oikeastaan mitään mielipidettä. Garnier: sama kuin Lidl. L'Oreal: muuten ookoo, mutta tympeän hajun takia en pitänyt tuotteista. Lumenella seerumit ja kasvovedet ovat aivan käyttökelpoisia, mutta rasvat eivät imeydy kunnolla ja jäävät ikävästi iholleni kiiltämään. Mutta se, josta todella yllätyin oli Nivea! Tykästyin yövoiteeseen kaikkein eniten ja nyt olen hyvästellyt vajaan satasen maksavan Diorin yövoiteen. Voittaja löytyi halpistuotteista ❤
nivean viiden euron silmämeikkiputsari on ihan parasta bestiä