Elämäsi pisin parisuhde. Kuinka nopeasti olitte sängyssä laskien siitä kun ekan kerran tapasitte toisenne seurustelumielessä?
Kommentit (79)
Ensimmäisenä iltana. Iskin miehen baarista, mielessä oli yhden yön huba mutta päädyttiinkin lopulta naimisiin.
Ensitapaamisesta kului 7kk, vielä kului toiset 7kk ennen kuin varsinaisesti myönnettiin seurustelevamme. Avioliitto jatkuu yhä.
Eikö tätä juuri kyselty? Tunnin päästä tapaamisesta muhinoitiin, naimisissa 30 vuotta, lapset muuttaneet kotoa, ollaan onnellisia, kummallakin liuta suhteita nuorena ennenkuin tavattiin toisemme. Mutta sitten mätsäsi molemmille.
Tavattiin töissä. Pikkujouluista viisi päivää ja mentiin sänkyyn. Kolme viikkoa siitä ja odotin vauvaa. Plussasta kaksi kuukautta ja mentiin naimisiin. Kohta 10 vuotta yhdessä.
Jopa uskomattomat 3 kk treffailtiin ensin. Nyt ollaan oltu 7 v naimisissa. Aiemmin olen harrastanut yhden yön suhteita ja ne eivät ole koskaan johtaneet mihinkään vakavaan.
Ollaan oltu nyt 21 vuotta yhdessä. Tavattiin ihan muissa kuin seurustelumerkeissä, olisiko ensikohtaamisesta mennyt pari-kolme kuukautta ennen kuin päädyttiin sänkyyn.
7v oltiin yhdessä, eksyttiin sänkyyn jo kauan ennen virallista seurustelua. Siitä ekasta kerrasta 5kk ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Kaksi viikkoa, yhdessä oltiin 16 vuotta.
Tapailtiin noin pari kuukautta ennenkuin virallisesti seurusteltiin. Siitä meni joku kuukausi, kun alettiin petipuuhiin. Yhdessä edelleen lähes 8 vuoden jälkeen.
Jaa, oltiin sängyssä tavallaan ennenkuin tavattiin seurustelumielessä.
Oltiin tunnettu noin 10 vuotta ja eräänä iltana tunnustin ihastukseni, siitä yhteistuumin petihommiin. Edelleen yhdessä.
Hmm. En oikein ole varma mutta voisin väittää että ensitapaamisesta meni varmaan kuukausi. 17vuotta oltiin yhdessä.
Luultavasti sitä edeltävässä suhteessa meni ensitapaamisestä parikuukautta, ennen kuin sänkyyn päästiin ("vain" 7vuoden suhde).
Yhdessä 20v, sänkyyn mentiin 5 päivää ekasta tapaamisesta. Nähtiin siis toisemme joka päivä niinä 5 päivänä. Yhdessä ollaan vieläkin tiiviisti.
Vierailija kirjoitti:
8 vuotta täynnä ja sänkyyn päädyttiin noin 5h tapaamisesta.
Voin heittää tänne aika erilaisenkin tarinan. Siskoni. Yhdessä miehensä kanssa 28 vuotta ja sänkyyn menivät hääyönä ja tuolloin olivat seurustelleet kolme vuotta!!!
Mun sisko seurusteli viisi vuotta ennen ensimmäistä kertaa hääyönä. Yhdessä 17 vuotta :).
Itse en ole vielä sänkyyn mennyt lainkaan, eli pisinkin parisuhde oli seksitön.
Miinus 7-8 viikkoa (Ensitapaamisella sänkyyn, kesän kestänyt yhdessä sovittu "panosuhde" muuttui seurustelun tapaiseksi myöhemmin) Vuosi oli 1986, edelleen yhdessä.
Pari viikkoa oltiin katseltu toisiamme, juhlista vein kotiin yöksi. Vasta aamulla harrastimme seksiä. 8 vuotta yhdessä ja jokainen päivä on uusi ennätys parisuhteen pituudessa.
1 h.
Tunnettiin kyllä kavereina pari vuotta ennen.
Sitten mulla on ollut suhde jossa odotin 6 kk. Lopputuloksena, ettei se suhde koskaan toiminut, eikä seksi siinä.
Tavattiin, treffattiin,yhdyttiin, perustettiin olemassaoleva perhe. Aikaa siitä on pian 21,5 v.