Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea tehdä töitä kotona

Vierailija
18.09.2019 |

Ja vastata asiakkaitten puheluihin kun lapset pitävät niin kovaa meteliä. Pitäisi olla työhuone.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla oma rauha, ei siitä muuten mitään tule.

Vierailija
2/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoitoon? Ainakin jos olet vieraan palveluksessa etkä yksityisyrittäjä, niin on väärin työnantajaakin kohtaan ettet pysty antamaan etätöissä normaalia työpanosta, koska käytännössä olet lastenvahti myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset hoitoon? Ainakin jos olet vieraan palveluksessa etkä yksityisyrittäjä, niin on väärin työnantajaakin kohtaan ettet pysty antamaan etätöissä normaalia työpanosta, koska käytännössä olet lastenvahti myös.

Olen yrittäjä ja lapsi on koululainen kuten kaverinsa. He vaan tulevat aina meille koulun jälkeen ja teen töitä olkkarisss koska muuta paikkaa ei oikein ole.

Vierailija
4/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet?

Vierailija
5/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ollaan opetettu lapsille olemaan hiljaa jos joku on puhelimessa.

Vierailija
6/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja lapsi on koululainen kuten kaverinsa. He vaan tulevat aina meille koulun jälkeen ja teen töitä olkkarisss koska muuta paikkaa ei oikein ole.

Ok, kyllähän tuo aika hankala tilanne on keskittymiselle. Yhtä huonetta isompi asunto, johon saisi laitettua työhuoneen, voisi olla kova juttu. Itse asun yksin, mutta silti muutin isompaan että sain erillisen työhuoneen, koska kaksiossa jotenkn ahdisti se makuuhuoneen ikkunan edessä oleva työpöytä ja työtietokone. Stressi työstä ja lepopaikka assosioituneena samaan tilaan ei jotenkin ole kovin hyvä. Nyt asun kolmiossa, on erillinen työhuone ja on paljon parempi.

Vierailija
7/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin ollaan opetettu lapsille olemaan hiljaa jos joku on puhelimessa.

Minä olen työn takia tosi paljon puhelimessa. Ei voi olettaa että lapset olisivat melkein jatkuvasti hiljaa.

Vierailija
8/9 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi vois mennä sinne kaverilleen tai jonnekin muualle siksi aikaa kun sinä teet töitä?

Vierailija
9/9 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsella ole omaa huonetta? Minä komennan mukulan huoneeseensa, jos teen töitä etänä ja ymmärtää sanomattakin olla mölisemättä, jos mulla on puhelu tai videopalaveri päällä.