”Kukaan teinityttö ei huuda mulle viisauksia” Tamminen
Ehkä Tammisen kannattaisi joskus kuunnella muitakin ja varsinkin niitä teinityttöjä? Heillä on paljon kokemusta siitä miten reagoida, kun väheksytään ja haukutaan vaikka yrität vain pärjätä ja tehdä parhaimpasi.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo tyyppi ei ainakaan välitä millainen hänen julkisuuskuvansa on. Maineen saa pyytämättäkin, kunnioitus täytyy ansaita. Vaikka olisi oikeassakin, mitä ei siis todellakaan ole, niin suu kiinni, koska ohjelmaan käveli ihan itse. Hävytön ja karski vanha mies. "Ylipainoa n. 10 kiloa", ja pskat, kun ainakin 30 kiloa. On muka kovakin jätkä, muttei kestä katsoa itseään peilistä.
Ja ehkä Jannin valmennukset ovat tätä päivää, Tamilla jostain viime vuosisadalta.
No mut ne hänen meriitit, ku hän on meritoitunut.
Voisiko joku kertoa minulle mitä ne meriitit on? Pelannut lätkää, juu, mutta millä tuloksilla ja ehkä se on jo mennyttä aikaa.
Aika helppo ne meriitit on käydä katsomassa itsekin, jos osaa käyttää nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Tamihan vaan sanoo niin kuin asia on. Hussin olisi pitänyt ottaa asioista selvää, ennen kuin antaa mitään lausuntojaan.
Jaa niin, että jos minäkin jätän huomenna menemättä töihin, on pomon tehtävä selvittää missä olen ja mistä syystä, eikä minun homma ilmoittaa vaikka sairastuneeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo tyyppi ei ainakaan välitä millainen hänen julkisuuskuvansa on. Maineen saa pyytämättäkin, kunnioitus täytyy ansaita. Vaikka olisi oikeassakin, mitä ei siis todellakaan ole, niin suu kiinni, koska ohjelmaan käveli ihan itse. Hävytön ja karski vanha mies. "Ylipainoa n. 10 kiloa", ja pskat, kun ainakin 30 kiloa. On muka kovakin jätkä, muttei kestä katsoa itseään peilistä.
Ja ehkä Jannin valmennukset ovat tätä päivää, Tamilla jostain viime vuosisadalta.
Voisiko joku kertoa minulle mitä ne meriitit on? Pelannut lätkää, juu, mutta millä tuloksilla ja ehkä se on jo mennyttä aikaa.Aika helppo ne meriitit on käydä katsomassa itsekin, jos osaa käyttää nettiä.
Ei ne silti helposti löydy. Pelannut lätkää joskus, valmentanut myös, mutta onko isoja voittoja kummaltakaan uralta? Ei.
Tuo Tammisen egoilu alkaa kyllä ärsyttää. Ja mies taitaa olla sittenkin ihan tosissaan, kyseessä ei ole pelkkä rooli. Vanhemmiten oireet vaan pahenee.
Ihmettelen kovasti, kuinka joku maksaa Tammiselle näistä ns. koulutuspalveluista, tai kenellekään muulle lätkävalmentajalle, ihmisille joiden koko elämä on pyörinyt vain sen kaukalon ympärillä. Kyseessä lieneekin henkilökunnalle ostettu viihdenumero, tyky-päivän kevennys.
Tais loppua luentokeikat tähän.
Tuskin tulee Tamille enää tuplabuukkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa minulle mitä ne meriitit on? Pelannut lätkää, juu, mutta millä tuloksilla ja ehkä se on jo mennyttä aikaa.
Kummastuttaa kyllä, kuka tuolta ostaa jotain valmennuksia? Mitä lisähyötyä nämä valmennukset antavat yrityksille? Kyseessä on kuitenkin valmentaja, joka sai lähtöpassit kesken kauden kahdesta viimeisistä seuroistaan. Vaasan Sportista tuli lähtö. Oulussa oli aukonut päätään Kärppien päätukijoille. Sponsoreille, jotka uskollisesti kaudesta toiseen tukivat seuraa, kun he olivat ykkösessä. Kauan ennen kuin Aurinkokuningas saapui suuruudessaan paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mahd. asiakkaat huomioivat tämän kommentin ja asenteen kun miettivät kenet pyytävät luennoimaan.
Taitaa olla kuulijoissakin 28v teinejä?
Luulisi yritysmaailmankin jo menneen ohi näistä "motivaatiopuhujista".
kyllä vanhan ajan keinot ovat parhaat, laihdutuksessa. ei auta minkään huussin tai arin höpötykset.
eivät tiedä mitään, elämästä. jos laihdutat niin selkeä sääntöon, lisää liikuntaa, vähennä ruokamääriä, nuku paljon ja se on siinä. ei siinä mitään huusseja ja areja tarvita.
jos on itsensä syönyt mätisäkiksi niin ei ne kilot aivan heti lähde. voi olla monen vuoden tulos ja se on paras tulos. pitkä aikaväli.
Vierailija kirjoitti:
Tamihan vaan sanoo niin kuin asia on. Hussin olisi pitänyt ottaa asioista selvää, ennen kuin antaa mitään lausuntojaan.
Eihän se mitään lausuntoja antanutkaan, vaan etsiessään ihmetteli missä mies on kun ei vaan näy. Ihan kuten Manninenkin otti kantaa Herlevin lähtöön.
Jostain noinkin itseriittoisesta tyypistä, kuin tämä itseään oikein kuninkaaksikin tituleeraava, voisi olettaa löytyvän jonkinlaista jämptiyttä, eli ilmoittavan oman poissaolonsa etukäteen. Ei se varmaan suoraan ja huutaen sen ystävänsä kuoleman jälkeen juoksuun lähtenyt, vaan oli aikaa kertoa tilanne. Ei vaan sattunut kunnioittamaan tätä "nuorukaista" (Hussi) sen vertaa että olisi viitsinyt "teinitytölle" (Hussi) ilmoittaa. Sen sijaan meni tuottaja Jupe Tuomolan selän taakse itkemään. Siinäpä suoraselkäinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
kyllä vanhan ajan keinot ovat parhaat, laihdutuksessa. ei auta minkään huussin tai arin höpötykset.
eivät tiedä mitään, elämästä. jos laihdutat niin selkeä sääntöon, lisää liikuntaa, vähennä ruokamääriä, nuku paljon ja se on siinä. ei siinä mitään huusseja ja areja tarvita.
jos on itsensä syönyt mätisäkiksi niin ei ne kilot aivan heti lähde. voi olla monen vuoden tulos ja se on paras tulos. pitkä aikaväli.
Eipä ole Tammisen metodeilla kunnossa pysytty. 30+ ylipainoa ja kunto surkea.
Duudsonit ja Tami puhumaan seuraavaksi firman juhliin.
Tami ei taida ymmärtää, että noilla puheilla ei saa nykypäivänä töitä hänen hommissaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mahd. asiakkaat huomioivat tämän kommentin ja asenteen kun miettivät kenet pyytävät luennoimaan.
Taitaa olla kuulijoissakin 28v teinejä?
Parhaimmassa tapauksessa se pikku teini voi olla sen firman perustajan ja omistajan tytär/toimari ja tuleva suuromistaja, joka on jo äidinmaidossa ja isän opissa imenyt kaiken tietotaidon, ja käväissyt ulkomaita myöten suorittamassa muutaman huippututkinnon. Nimi on vaan vaihtunut avioliiton myötä.
Kantsis tuonkin Tami-tallukan katsoa tarkemmin, mitä suustaan päästelee. Jannikin kun on Hjal lik sen tuleva miniä kenties. So vi nis ti kin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Duudsonit ja Tami puhumaan seuraavaksi firman juhliin.
Tämän törkyturvan lisäksi riittänee pelkkä Hildenin Jukka. Huumasta tuli hänellekin "kivat meriitit" :D
Vierailija kirjoitti:
Aurinkokuningasta pitää teititellä ja polvistua hänen eteensä.
Tai paremminkin niiata, ainakin "teinitytöt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkokuningasta pitää teititellä ja polvistua hänen eteensä.
Tai paremminkin niiata, ainakin "teinitytöt".
Voin oikein kuvitella, kuinka heille pestattu kotisiivooja on Tamilin suussa "piikalikka".
Mikä urpo.