Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satunnaisen kivan tyypin pyytäminen ulos?

Vierailija
17.09.2019 |

Oletko miehenä/naisena koskaan pyytänyt jotain kivan oloiselta tuntuvaa täysin vierasta miestä/naista ulos/kahville/yhdelle/mitä ikinä? Siis pelkästään sen perusteella, että ulkonäkö tms viehättää, muttet tiedä toisesta muuta? Eli siis tyyliin kaupassa, luennolla, kirjastossa, bussipysäkillä, lenkkipolulla, salilla jne. Mites kävi? Mites avasit keskustelun? Tai onko sua joku pyytänyt ulos noin vain ja mites reagoit? Mietin vain tapahtuuko tuommoista paljonkin vai onko kaikki tämä siirtynyt vain jonnekin nettiin? Ja mitä jos se pintapuolisesti kiinnostavalta vaikuttanut mies/nainen onkin osoittautunut sitten siellä kahvilla tylsäksi tms pettymykseksi? Mites sen nätisti toiselle sanoisi, kun itse on sen toisen sinne kuitenkin pyytänyt. Kunhan pohdin, pitäiskö naisena (<40 v) alkaa olemaan aloitteellisempi. Epäilen kuitenkin aina että kaikki kivat on varattuja tai arvioin väärin toisen mukavuutta niin ei kehtaa. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota edelleen tapahtuu. En ole itse pyytänyt mutta minua on pyydetty useammankin kerran, myös tämän vuoden aikana. Eniten hämmennystä ovat herättäneet lähestyjät, joita en ole koskaan aiemmin nähnyt eivätkä hekään todennäköisesti minua, mutta heti heissä on syntynyt suuri kiinnostus ja innostus tutustumiseen. Näille on tosi vaikea lämmetä.

Toinen on sitten tyypit, jotka ovat näöllisesti tuttuja mutta puheyhteyttä välille ei ole syntynyt. Lähestyminen on tällöin periaatteessa helpompi ymmärtää, sillä täysin satunnaisesta ihmisestä ei enää ole kyse, joskin silti tuntemattomasta. Lähestymiset ovat näissäkin tapauksissa aina tulleet täytenä yllätyksenä, sillä mitään nonverbaalista viestintää kiinnostuksen suuntaan ei ainakaan omalta puoleltani ole ollut. Ja jos toiselta puolelta on ollut, olen onnistuneesti missannut sen.

Riippumatta siitä miten tuntematon henkilö lähestyy ja onko itselläni kiinnostusta vai ei, pyrin aina olemaan kohtelias. Tuntemattoman henkilön kohdalla olen vielä erityisen varovainen, sillä en tiedä hänen reagointitapojaan ja kuinka hän mahdollisiin pakkeihin suhtautuu.

Vierailija
2/2 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja teen tuota joka päivä monta kertaa päivässä laajalla iköhaarukalla 20-50 wee gimmat kiinnostaa ja stondis on kova. Olen 53 wee nuorekas mies.Kerran olen saanut. Naisilla kai parempi flaxi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi